Flying Spur mezigeneračně nabízí více luxusu, modernější techniku a citelně okázalejší design.
Bylo jen otázkou času, kdy po příchodu nové generace modelu Continental GT poznáme i odvozenou limuzínu. Nakonec nám Bentley svou ultra luxusní pýchu servíruje až nyní, její vstup na scénu je však o to velkolepější. Nový Flying Spur totiž dává už na první pohled jasně najevo, že to má namířeno zejména na čínský a americký trh, kde chce zaujmout majestátním designem a okázalým luxusem.
Třetí generace je přitom od základů nová, ať už jde o podvozek, techniku nebo samotné srdce. Tím je ve smyslu tradic W12 agregát. Konkurent pro Rolls-Royce Ghost stojí na platformě MSB, což je mimochodem základní stavební kámen i pro novou Panameru, Flying Spur však chce přece jen zaujmout spíše svým luxusem a komfortem než sportovními vlastnostmi. Pokud si však myslíš, že novinka je pomalá, tak to se mýlíš – akceleraci na stovku zvládne za 3,8 sekundy a uhánět umí rychlostí až 333 km/h!

Vděčí za to nejen 8stupňové automatické převodovce, ale hlavně zmiňovanému dvanáctiválci. 6litrový agregát disponuje výkonem až 467 kW / 635 koní a točivým momentem rovných 900 Nm. Aby motor prošel přes stále přísnější emisní normy, vybavený je technologií vypínání poloviny válců. Později se počítá i s osmiválcem a hybridním šestiválcem, tyto verze přijdou v průběhu příštího roku.
K obratnosti už nyní poslouží řízená zadní náprava, která 5,3metrovému kolosu přijde rozhodně vhod. Nadále přitom platí, že poháněna jsou všechna čtyři kola, nově je však již preferována zadní náprava a na tu přední směřuje točivý moment v případě potřeby. Samozřejmostí je vzduchový podvozek a od teď už i 48 V hlavní palubní síť.

Po designové stránce můžeme mluvit o velkých změnách, a to ať už vpředu nebo vzadu. Majestátnímu předku dominuje obrovská chromová maska, která naznačuje dominanci a skutečnost, že model má navázat zejména na úspěch na asijských trzích. Full-LED světelná technologie vychází z nového GT, její grafika je ale ještě o něco hodnotnější. Zadní část hraje na podstatě elegantnější a půvabnější notu. Vůbec poprvé je možné Flying Spur postavit na 21" disky.
V interiéru dominuje dvojice 12,3" displejů, ten střední je dotykový a díky otočnému mechanismu jej lze zaklopit. Při pohledu na jednotlivé interiérové prvky lze taktéž okamžitě evidovat velkou preciznost, mimořádně kvalitní materiály a cit pro detail. Odpovídá tomu i cena, protože nové Bentley startuje s cenovkou od 206 tisíc eur (5,2 milionu korun).