Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Úterý 19. 11. 2019 svátek má Alžběta

hledej na refresheru

Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
Doporučujeme zapnout browser notifikace, pokud budeš přihlášený na Refresheru na tomto zařízení.
Móda - Módní seriál
1
Peter Hlavička
11. září 2019, 13:04

Merch TRAPLIFE nosia tisíce ľudí po celom Slovensku. Kto stojí za týmto hnutím a čo robia so zarobenými peniazmi?

Slovenský rap a móda môže napredovať najmä vďaka podobným hnutiam a z projektu TRAPLIFE sa tak stal Česko Slovenský fenomén.

Peter Hlavička
11. září 2019, 13:04
Merch TRAPLIFE nosia tisíce ľudí po celom Slovensku. Kto stojí za týmto hnutím a čo robia so zarobenými peniazmi?
Zdroj: Tibor Kuna/REFRESHER.sk
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
1
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Ľudia ako Hugo a Slimso by ešte pred pár rokmi nemohli existovať. Jeden sa živí tvorbou videí na YouTube a druhý je technickým riaditeľom networkingovej spoločnosti, ktorá zastrešuje práve tvorcov obsahu na spomínanej platforme. Vďaka tomu tak našli spoločnú reč a keď sa dajú dve múdre hlavy dokopy, je takmer isté, že z toho vznikne niečo zaujímavé.

 

V tomto článku sa dozvieš:
  • Čo znamená TRAPLIFE.
  • Ako sa z neho stal jeden z najpredávanejších merchov na Slovensku.
  • Čím sa líši TRAPLIFE od bežných módnych značiek alebo merchov.
  • Ktorým umelcom tento projekt pomohol v naštartovaní kariéry.

 

TRAPLIFE je hnutie, ktoré sa točí okolo hudby a módy.  Na začiatku bola trefná myšlienka spojená so Slimsovou videotvorbou a vecami, ktoré sa diali okolo nich. Ako prvá teda vznikla idea na vytvorenie graficky jednoduchého, no zároveň ideovo bohatého merchu.  

 

V priebehu niekoľkých mesiacov si však chalani uvedomili, že TRAPLIFE je doslova životný štýl, v ktorom neexistujú hranice a z YouTube sa tak začalo toto hnutie rozširovať aj na iné platformy. Dnes sa tak vďaka ich spolupráci môžu diať podujatia, ktoré formujú domácu kultúru a umleci, ktorí by inak museli prekonať na ceste za svojím snom množstvo prekážok, dostávajú priestor na sebarealizáciu. 

 

 

Nikdy sme nechceli z TRAPLIFE vytvoriť len ďalšiu obyčajnú módnu značku.

  

Čo znamená TRAPLIFE a ako sa z neho stal jeden z najpredávanejších merchov na Slovensku?

 

Dnes je TRAPLIFE platformou pre všetkých, ktorí sa snažia obohatiť domácu kultúru, no nemajú na to dostatok financií, resp. potrebnú infraštruktúru. Všetky peniaze zarobené z predaja merchu sa totiž v prípade tohto hnutia investujú späť do kultúry. 

 

Vďaka tomu sa už chalanom podarilo vybudovať nahrávacie štúdio, zorganizovať dve TRAPLIFE párty a popritom predávať oblečenie, po ktorom je stále väčší záujem. Dôležité je však podotknúť, že ešte pred rokom bolo toto všetko len ideou. 

 

 

„Základom projektu TRAPLIFE bola marketingová stratégia, ktorú sme vymysleli v spolupráci s obchodom Flace. Ten totiž koncom roku 2018 spúšťal svoj e-shop a my sme mali prvý drop nášho merchu. Súčasťou spomínaného e-shopu je hra, ktorá odomyká vstup na stránku. Ak si teda v tejto hre nenahral minimálny počet bodov, do e-shopu si sa nedostal a naopak, ak si nahral vysoké skóre, mikinu si si mohol kúpiť so zľavou.“

 

Čo znamená TRAPLIFE a ako sa z neho stal jeden z najpredávanejších merchov na Slovensku?

 

Na ľuďoch, ktorí chcú podporiť tvoju tvorbu kúpou merchu, zarábajú takmer všetci umelci na celom svete, no len málo z nich sa snaží svojim fanúšikom za prejavenú priazeň dať niečo viac. TRAPLIFE sa tak rovnako mohol vybrať smerom komercie, zarobiť balík peňazí a všetky ich minúť, no namiesto toho ponúkol ľuďom možnosť byť súčasťou celého hnutia.

Exkluzivní obsah pro předplatitele REFRESHER+
od 57,50 kč na měsíc
PŘEDPLATIT
Už máš předplatné? Přihlásit se
PROČ SI PŘEDPLATIT?
Náhledový obrázek: Tibor Kuna/REFRESHER.sk Tagy: merch, conspiracy flat, slimso, traplife
Ohodnoť článek
4
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHORU
Nejčtenější
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.