Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
16. listopadu 2019 19:05
Čas čtení 0:00
Alexandra Murajdová

Zaplatil bys za sendvič přes 4 tisíce korun? Celebrity mají novou oblíbenou restauraci

GASTRO
Uložit Uložené

Maso, které dělají, přirovnávají ke kaviáru mezi masy.

Do povědomí se dostává nová síť restaurací Wagyumafia, informuje CNN. V restauraci se za krátkou dobu objevili David Beckham, Ed Sheeran, DJ Zedd či generální ředitel Twitteru Jack Dorsey. 

 
 
 
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa HISATO HAMADA (@wagyumafia),

Za vším stojí Hisato Hamada, 42letý spolumajitel restaurace, kterého vidíš i na fotce s Davidem. Jeho restaurace se pyšní tím, že podává nejjemnější kusy z kobského dobytka, které je známé pod japonským názvem wagyu. Mimořádně drahé hovězí přirovnávají ke kaviáru mezi masy.

Poznávacím znakem společnosti, která má momentálně jen pět restaurací, je Chateaubriand steak sendvič, který stojí přes 4 tisíce korun.

 
 
 
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa HISATO HAMADA (@wagyumafia),

Tři restaurace se nacházejí v Tokiu. Tam je také jejich obchod s populárními sendviči. Loni otevřeli jednu pobočku v Hongkongu a letos plánují otevřít další ve filipínské Manile.

Ptáš se, proč je maso z kobského dobytka tak drahé? Může za to genetická predispozice, informuje SME. Už staletí se vybíraly jen ty nejlepší kusy dobytka, které odpovídaly podmínkám. Například, že maso musí být přerostlé tukovými vlásečnicemi a musí být vysoký poměr tuku ke svalovině.

 
 
 
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa HISATO HAMADA (@wagyumafia),

Úspěch restaurace však nestojí jen na kvalitním mase. Wagyumafia je kombinací japonské pohostinnosti, exkluzivních a drahých kousků masa a velmi inteligentního marketingu. O tom svědčí i to, že je docela náročné se do restaurace vůbec dostat. Do tří z nich se dostaneš pouze v případě, že máš členství, které získáš při objednávání stolu, a vyjde tě na 3 tisíce korun.

 
 
 
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa HISATO HAMADA (@wagyumafia),

Wagyumafia ale není místem na romantickou večeři pro dva. Uvnitř tě čeká vše od soulu, přes hip-hop, rockové hymny, až po to, co právě hrají v komerčních rádiích. Když to spojíš s tím, že k dispozici je množství alkoholu, ať už šampaňského, piva nebo koktejlů, dovedeš si asi představit, že se ocitneš v prostředí, které tě nutí zpívat.

Domů
Sdílet
Diskuse