
Safari se nemohlo připojit na internet: Astronautům způsobil iPad během přistávání malý problém
Vše se vyřešilo přeposláním screenshotů z druhého tabletu na palubě.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
Při návratu astronautů Boba Behnkena a Douga Hurleyho z přelomové vesmírné mise SpaceX nešlo vše zcela podle jejich představ, upozornil server Space Explored.
Jelikož je kapsle Crew Dragon plná technologií a na oběžné dráze kolem Země může dojít k celé řadě problémů, včetně ztráty komunikace s řídícím střediskem, povinnou výbavou jsou tlusté manuály na jejich řešení. Jsou i v digitální podobě nahrané do iPadů umístěných na palubě.
Tento článek dočteš bezplatně, ale s předplatným REFRESHER+ získáš přístup k více než 1604 zamknutým článkům a dostaneš další benefity.
VÍCE O PŘEDPLATNÉM
Během přistávání se však v aplikaci, kterou astronauti na oběžné dráze používali, objevil problém: „Aplikace s rozvrhem na mém tabletě mi hází chybovou hlášku. Říká, že Safari nemůže otevřít stránku, protože iPad není připojen na internet,“ říkal podle webu Behnken.
„Můžete potvrdit, že Wi-Fi je vypnutá a AirPlane mód zapnutý?“ ptala se Anne Menonová z řídicího střediska. Diskuse si můžeš všimnout i na záznamu z oficiálního livestreamu.
Astronaut nakonec displej iPadu Menonové ukázal přes jednu z kamer na palubě jejich vesmírné lodi. Aplikace podle všeho selhala poté, co ji Behnken na krátko zminimalizoval.
Space Explored dokonce píše, že si s tabletem fotil výhled na Austrálii, nad kterou právě prolétali.
Problém nakonec pomohl vyřešit Doug Hurley, který si pro jistotu ve své aplikaci udělal screenshoty a kolegovi je na jeho iPad poslal přes AirDrop.
Nedělní návrat SpaceX znepříjemnili i zvědavci, kteří se v místě přistání v Mexickém zálivu pohybovali na lodích, ačkoli americká pobřežní stráž v okolí vyhlásila 10mílovou ochrannou zónu.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.

