Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
30. září 2020 v 19:56
Čas čtení 0:50
Matej Krajčovič

Facebook začíná slučovat zprávy z Messengeru a Instagramu. Takto budou tvé DM vypadat již brzy

TECH
Uložit Uložené

Funkce je zatím spuštěna pouze u části uživatelů, brzy ji však bude mít každý.

Facebooku patří i Messenger, Instagram či aplikace WhatsApp, někdy v nich ale může být trochu chaos, který se nyní tým kolem Marka Zuckerberga snaží trochu zjednodušit.

Nejpopulárnější sociální síť oznámila, že soukromé zprávy na Instagramu změní svůj vzhled a dostanou prakticky všechny funkce, které už znáš právě z Messengeru.

Facebook začína zlučovať správy z Messengera a Instagramu. Takto budú tvoje DM vyzerať už čoskoro
Zdroj: about.fb.com

 Za nejšikovnější považujeme odpovědi na konkrétní zprávy z konverzace, přidávání reakcí k nim nebo přeposílání zpráv napříč konverzacemi. Méně už využiješ možnost zbarvení konverzace, lepší GIFy či možnost nastavit zprávy tak, aby po přečtení automaticky zmizely.

Pokud tedy otevřeš DM zprávy na Instagramu, měly by již brzy být k nerozeznání od těch na Messengeru. Zprávy z Instagramu by měly zůstat na Instagramu, nový obsah se však již sloučí a na obou místech uvidíš totéž.

Lidé, kteří mají pouze Messenger, však budou moci psát lidem na Instagramu i bez toho, aby si stahovali druhou aplikaci. Po aktualizaci bys navíc měl dostat na výběr, zda na nový vzhled přejdeš okamžitě, nebo počkáš pár týdnů, než přechod nastane automaticky.

Facebook začína zlučovať správy z Messengera a Instagramu. Takto budú tvoje DM vyzerať už čoskoro
Zdroj: about.fb.com

Facebooku totiž z průzkumu vychází, že uživatelé mají až v třetině případů problémy zapamatovat si, ve které aplikaci konkrétní konverzaci řešili.

Sloučení pravděpodobně nastane zatím jen na několika trzích, ale protože ho Facebook propaguje prostřednictvím videí a tiskové zprávy, je jasné, že do několika týdnů bude dostupné úplně pro každého.

Domů
Sdílet
Diskuse