F-Pace v provedení SVR prošel rozsáhlou modernizací.
Po nedávné modernizaci modelu F-Pace nám Jaguar představuje už i vrcholnou variantu SVR. Ta tradičně zastupuje to nejlepší, co automobilka pro sportovně střižené SUV nabízí. Přední partie jsou nově značně vyzývavější a agresivnější. Může za to především masivnější přední nárazník s velkými otvory a užší full-LED světlomety s grafikou dvojitého písmene J.
Kromě estetické roviny automobilka uvádí, že nová přední část je aerodynamičtější a samotný nárazník lépe zabezpečuje chlazení brzd a motoru. Při pohledu z profilu jsou vidět velké, až 22" disky kol, zatímco dozadu dali nový nárazník. Jeho součástí je výrazný difuzor a čtveřice koncovek výfuku. Nepatrně se změnila i grafika zadních LED světel.
Zásadně zmodernizovaný je i kokpit. Ten dostal značně nezvyklou palubní desku, jejímž centrem je zcela nový 11,4" dotykový displej s HD rozlišením. Jeho vnitřek tvoří nový infotainment PIVI Pro, který automobilka postupně zavádí do všech novinek. Nový je i volič automatické převodovky, digitální budíky, karbonové dekory či sportovní sedadla.
Auto pohání pětilitrový osmiválec přeplňovaný kompresorem. Jeho výkon je 410 kW / 550 koní a 700 Nm, což je o 20 Nm více než dosud. Osmistupňový automat Quickshift posouvá sílu na všechna čtyři kola.
Nové SVR má díky novému systému řízení a aktivnímu zadnímu diferenciálu zaručit citelně lepší ovladatelnost a zároveň nabídnout i lepší rychlostní parametry. Akceleraci z 0 na 100 km/h tak nejsilnější F-Pace zvládne za rovné 4 sekundy (zlepšení o 0,3 s), zatímco maximální rychlost se posunula z 283 na 286 km/h. Jaguar obnovil i brzdový systém, který má zajistit ostřejší a efektivnější nástup síly.
Britský výrobce si nový F-Pace SVR cení na necelých 78 tisíc liber, na českém trhu zatím cena modernizovaného vyhotovení stanovena nebyla.