Sales v Refresheru je mix obchodního zastupování, accountování a kreativního navrhování kampaní.
Kdo jsme?
Jsme Refresher, hlas moderní generace. Dokážeme článkem nastartovat kariéru umělce nebo utlumit divný trend. Kromě vtipných a jednoduchých článků tvoříme i hodnotné a naučné texty, představujeme lokální hudebníky, podnikatele a jiné šikovné lidi, píšeme recenze, natáčíme reportáže a různá videa.
Tvoříme vlastní redakční obsah, ale vytváříme kreativní řešení i pro naše klienty a partnery. Toto vše děláme nejen formou článků, ale i prostřednictvím sociálních sítí: Facebooku, Instagramu, TikToku, ale také Twitteru a YouTube. Všechny tyto komunikační kanály tvoří jeden ekosystém, který se navzájem propojuje, čímž vytváříme pro naše publikum komplexní zážitek.
Naši cílovou skupinu tvoří převážně mladí lidé sledující aktuální dění a trendy ve světě z oblasti módy či technologií. Oslovujeme však široké spektrum osob a pokrýváme mnoho zájmů v podstatě většiny naší cílové skupiny v Česku.
Koho hledáme a proč?
Máme velkou poptávku po našich službách a chceme klientům poskytovat individuální přístup. Proto hledáme posilu do našeho obchodního týmu. Máme obchodní tým v Česku a na Slovensku, ale stále je mnoho prostoru pro šikovného člověka.
Jak bude růst firma, budeš růst i ty. Víme, že mnoho firem se snaží oslovit moderní lidi, se kterými my dokážeme skvěle komunikovat. Stále častěji hledají zajímavá řešení, která jim na rozdíl od jiných stránek umíme poskytnout. Už je nás třeba jen představit, odkomunikovat a dohodnout podmínky.
Co budeš prodávat?
Reklamu a dlouhodobé spolupráce v různých podobách. Bannerové plochy, nestandardní bannerové kampaně, nativní reklamy, PR články, obsahové seriály, videoseriály, influencery, velké projekty s náročnou produkcí a kombinace zmíněných reklamních formátů ve velkých balících.
Co (a s kým) budeš dělat?
- Budeš navazovat kontakty a vztahy s potenciálními klienty. Dostaneš část klientů, na které máme kontakty a kteří jsou našimi aktivními odběrateli. Dále získáš potenciální klienty, kterým budeš muset Refresher odprezentovat a připravit pro ně vhodná řešení. Určité procento klientů budeš shánět i ty.
- Budeš se starat o „větší“ klienty a speciální projekty.
- Budeš vypracovávat nabídky a návrhy na kampaně dle požadavků a cílů inzerentů ve spolupráci s marketingovým a produkčním oddělením v Refresheru.
- Budeš mít přehled o realizaci a reportování kampaní a s klientem budeš nadále v kontaktu. Po skončení kampaně vystavíš fakturu a pošleš report.
- Budeš vytvářet návrhy na vytvoření nových produktů, služeb, postupů, projektů a case studies ze tvých kampaní.
- Budeš se vzdělávat v oblasti digitálních technologií.
Jaké vlastnosti jsou důležité na této pozici?
- Komunikativnost
- Asertivita
- Upřímnost
- Proaktivita
- Nebojíš se konstruktivně kritizovat a konfrontovat druhé
- Cit pro pořádek a detail
- Vytrvalost a odolnost
- Všechny tyto vlastnosti budeš opravdu potřebovat
Požadované schopnosti a zkušenosti:
- Jsi cílevědomá, vytrvalá osoba orientovaná na výsledky.
- Dokážeš si udržet chladnou hlavu i v napjaté situaci. Umíš být milý*á (nebo alespoň zůstat klidný*á) i na extrémně nepříjemnou prodavačku v nákupním centru po dlouhém dni.
- Chceš se učit a neustále jít vpřed a víš, že je stále co zlepšovat. Učíš se ze svých chyb, ale i úspěchů.
- Máš zkušenosti v médiu, reklamní agentuře nebo s prodejem v online prostředí – buď jako Sales Representative, nebo Account manager.
- Nemáš problém ráno vyběhnout na schůzku, ze schůzky na druhou schůzku a mezitím vyřídit pár telefonátů, sepsat svoji aktivitu a už domlouvat agendu na další týden.
- Máš rád*a pořádek a všechno máš pěkně zorganizované. K tomu ti pomohou nástroje, které ti poskytneme.
- Angličtina. Musíš být schopen*schopna nastudovat si anglický text. Ideálně pokud pro tebe nebude problém zvládat prezentaci v cizím jazyce nebo vést obchodní rozhovor.
- Gramatika. Neměl*a bys mít problém napsat odstavec „marketingového“ textu. Nebude to tvoje práce, ale podobné schopnosti se ti při práci obchodníka budou hodit.
- Očekáváme schopnost pěkně odprezentovat (vizuálně i slovně) své myšlenky. Budeš dělat prezentace a vysvětlovat benefity produktů.
- Základy Excelu zvládáš (formátování, základní matematické operace s buňkami, odkazování, podmínky).
- Jsi mladý*á duchem.
- Ideálně pokud jsi studoval*a marketing, management nebo obchod a samozřejmě víš, co je značka, marketingový mix, positioning. A neměl*a bys mít problém vymyslet ani kreativní část kampaně na Refresher pro jakéhokoliv klienta. Pokud jsi nestudoval*a dané zaměření, my si ověříme tvé schopnosti.
- Nechceme někoho, kdo přijde do práce, udělá, co má, a půjde domů. Očekáváme, že budeš žít Refresherem, sledovat své klienty a naše aktivity.
- Ideálně relevantní zkušenosti z obchodního odvětví.
Co ti nabízíme?
Svobodu a důvěru. Ne automaticky a ne hned, ale pokud se staneš součástí našeho týmu a budeš se rychle učit věci, které nám fungují, rychleji dostaneš prostor pracovat na svých nápadech. Co dále:
- Práci na zajímavých zadáních lokálních i globálních značek.
- Flexibilní pracovní prostředí (office, homeoffice).
- Spoustu komunikace online a využívání různých inovativních nástrojů.
- Kolegy, které práce také baví.
- Prostor na růst, vyjádření názoru a vliv na směřování projektů a samotné firmy.
- Různé benefity pro zaměstnance, jako například vstupy na festivaly, lístky do kina a slevy na oblečení či Multisport kartu.
- Máme kanceláře, dostaneš svůj stůl, hardware (nebo můžeš využívat svůj), telefon.
Místo práce
Praha
Plat
Základní složka tvé odměny bude nastavena na 30–46 tisíc korun + bonusy a provize. K této složce přibývají další provize na úrovni od 16 do 50 tisíc korun, které se odvíjí od plnění plánu.
Odměna se bude odvíjet od tvých zkušeností a schopností co nejrychleji se začlenit do týmu, naučit se, jak věci fungují a dělat je včas a kvalitně.
Odkdy tě potřebujeme?
Co nejdříve, dle dohody.
Zaujala tě tato nabídka a chtěl*a bys u nás pracovat?
1. BIO: Řekni nám o svých (relevantních) pracovních zkušenostech a co ses při nich naučil*a. Co jsi vystudoval*a a co tě baví. Klidně se rozepiš nebo jen uveď klíčová slova. Co děláš, když nepracuješ. Co jsou tvé silné stránky a co nám můžeš přinést.
2. ŽIVOTOPIS: Přilož seznam předchozích prací, životopis ve strukturované podobě.
3. PROČ TY A PROČ U NÁS: Napiš, proč chceš dělat právě v Refresheru.
4. NÁSTUP: Kdy bys mohl*a nastoupit?
5. OTÁZKY: Pokud máš jakékoliv dotazy, doplň je do mailu.
Celé to sepiš a pošli ve formátu PDF na [email protected] s předmětem #SALES. Tykej, piš maximálně upřímně a otevřeně.
Těšíme se na tebe!
Výběrové řízení je otevřeno až do odvolání.