Přidala se k Ewě Farne nebo Lenny.
Berenika Kohoutová se stala další českou osobností, která se v rámci kampaně služby Spotify objevila na reklamní obrazovce na Times Square. Zpěvačka o tom informovala na svém profilu.
„Tak se to fakt stalo a byla jsem OBROVSKÁ na Times Square. Jako reklama na Coca Colu nebo Applewatchky,“ napsala Kohoutová k příspěvku.
Kohoutová není první českou umělkyní, které se takové pocty dostalo. Před ní se na Times Square objevila například Ewa Farna, Lenny, Beáta Hlavinková nebo Annabelle. Stalo se tak v rámci kampaně Equal, která se snaží posílit rovnoprávnost žen a mužů v hudebním průmyslu. Společnost si proto vybírá umělkyně z celého světa, které podporuje reklamou na nejznámější newyorské reklamní ploše.
Kohoutová si myslí, že nerovnoprávnost vládne celému hudebnímu byznysu. Kampaň podle ní vznikla z důležitého důvodu: „Aby to holkám dodalo sebevědomí i co se týče komunikace s producentama, s těma labelema, kde to vetšinou říděj chlapi….Aby se nerozebíralo, která zpěvačka přibrala a která má jaký prsa a proč vypadá takhle a jaktože po porodu neváží už dávno 40 kilo,“ dodala zpěvačka.