HBO nenechává nic náhodě a do propagace fantasy seriálu investuje extrémní množství peněz.
Filmový magazín Deadline přichází se zprávou, že televizní společnost HBO utratila na reklamní kampaň pro fantasy seriál House of the Dragon přes 100 milionů dolarů. Je to nejvíce v historii HBO, jelikož takovou částku nevydala na žádný jiný seriál, minimálně co se týká samostatné propagace.
Server Variety přitom v dubnu letošního roku přinesl informaci, že natočení a dokončení první desetidílné série stálo HBO 200 milionů dolarů. Dohromady tak HBO utratilo na první sérii přes 300 milionů dolarů. V tomto případě je pěkně vidět, že hollywoodská studia a filmové či seriálové společnosti musí někdy na reklamu utratit polovinu toho, co utratí na výrobu filmů a seriálů, a v některých případech je to i více.
To, že se tato investice vyplatila, potvrdila naše slovenská redakce dojmy z první epizody. Na streamovací platformě HBO Max seriál oficiálně vychází právě dnes.