Queen B má mít nyní nad vlastní značkou stoprocentní moc.
Značka sportovního oblečení Ivy Park patří mezi úspěšné projekty Beyoncé. V roce 2019 zpěvačka uzavřela partnerství se společností adidas a kolekce tvořila pod jejím vedením. Podle portálu Highsnobiety však spolupráci se sportovním gigantem odzvonilo. Zpěvačka a adidas se dohodly na ukončení spolupráce, přičemž hlavním důvodem měly být rozdílné představy o kreativních procesech.
Beyoncé založila Ivy Park ještě v roce 2016, a to ve spolupráci s britskou značkou Topshop. O dva roky později se zpěvačce podařilo nad Ivy Park získat plnou moc. Její nové uvedení na trh se však uskutečnilo až v rámci spolupráce se značkou adidas.
Dvojice odpromovala společnou linii adidas x IVY PARK ve velkém stylu, čímž debutovala čtyřleté a velmi plodné partnerství. V nabídce nechybělo sportovní oblečení, obuv ani plavky.
Ukončením spolupráce se společností adidas Beyoncé přebírá nad vlastní značkou stoprocentní moc. Rozhodnutí bylo oznámeno krátce po zveřejnění informace, že příjmy ze spolupráce adidas x IVY PARK klesly za rok 2022 o 50 %. Přestože vedení adidasu tyto informace popřelo, Queen B si nedokázalo udržet. Jejich kontrakt měl být oficiálně ukončen až po roce 2023.
Beyoncé je tak v pořadí druhou celebritou, se kterou adidas ukončil spolupráci. Ještě minulý rok zanikla spolupráce adidasu s rapperem Ye (Kanye West), mohly za to hudebníkovy nevhodné komentáře na sociálních sítích.