Budeme utrácet snad ještě víc. Nákup produktů začíná být jednodušší, promo kódy se mohou použít rovnou v aplikaci.
Na Instagramu se nám objevují reklamy neustále. Velice často jsou vygenerované přímo pro nás. Když hledáme letenky do určité destinace, nezobrazuje se nám nic jiného než nabídky za tu nejnižší cenu, kterou rozhodně nesmíme propásnout.
Když máme náladu na nákupy, objevují se nám přesně ty kousky oblečení, které jsme nedávno hledali na internetu a zrovna nyní jsou zlevněné. Přiznejme si, kdo z nás aspoň jednou neodolal a nekoupil něco, co mu nabídl Instagram, TikTok nebo Facebook.
Nyní se posouváme zase trochu dál, jak informoval web Mediaguru. Utrácet budeme snad ještě víc než dříve. Meta přichází s novou funkcí e-commerce, týká se jak Instagramu, tak i Facebooku. Značky mají možnost vložit slevové kódy přímo do popisku pod postem a ty lze pak užít rovnou při nákupu v samotné aplikaci. Lehčí už to snad být nemůže.
Má to ale háček. Jak můžeme vědět, že právě této firmě lze věřit? Velice snadno se to dá zneužít a člověk se může rázem stát obětí podvodu. Je těžké to ošetřit, protože ani ověření uživatelé nejsou známkou záruky. Přesto do toho Meta jde a jako důvod uvádí, že řada mladých lidí tak či tak vyhledává produkty přes sociální sítě.