Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
30. dubna 2024 17:16
Čas čtení 4:29
Anastázie Ungerová

Pojď vytvářet obsah pro naše sociální sítě! REFRESHER hledá Social Media Specialistu!

REFRESHER JOB CZ
Uložit Uložené

Máš hodně nápadů a jsi kreativní? Pojď nám pomoct s tvorbou obsahu na naše sociální sítě.

Kdo jsme?

Jsme REFRESHER, hlas moderní generace. Dokážeme článkem nastartovat kariéru umělce nebo utlumit divný trend. Kromě vtipných a jednoduchých článků tvoříme i hodnotné a naučné texty, představujeme lokální hudebníky, podnikatele a jiné šikovné lidi, píšeme recenze, natáčíme reportáže a různá videa.

Tvoříme vlastní redakční obsah, ale vytváříme kreativní řešení i pro naše klienty a partnery. Toto vše děláme nejen formou článků, ale i prostřednictvím sociálních sítí: Instagramu, TikToku, ale také Twitteru, LinkedIn a YouTube. Všechny tyto komunikační kanály tvoří jeden ekosystém, který se navzájem propojuje, čímž vytváříme pro naše publikum komplexní zážitek.

Koho hledáme a proč?
Do týmu hledáme kreativního člověka, který rozumí sociálním sítím nejen na uživatelské úrovni, ale umí rozpoznat trendy, ještě dokud jsou fresh! Hledáme někoho, kdo bude vylepšovat naše výstupy, přispívat kreativními nápady a rovnou je přetavovat do reality!


Co budeš dělat?

  • Budeš součástí týmu, který se stará o digitální kampaně pro naše klienty a partnery, a vytvářet obsah na naše sociální sítě. Nebudeš na to sám, budeš úzce spolupracovat se svým týmem, který bude mít podporu grafika, videoprodukce, Social Media Leada, Head of Creative & Agency a ostatních kolegů.
  • Na základě briefu od obchoďáků budeš společně (ale občas i samostatně) vymýšlet a vytvářet kreativní výstupy. Ty následně půjdou na check klientovi s případným feedbackem. 
  • Budeš spravovat naše sociální sítě spolu se social týmem (musíme být aktuální, proto budeš muset občas pokrýt i některé víkendové služby). Věnujeme se nativní reklamě, takže tvoje kreativy musí svou ideou a formou na Refresher pasovat.
  • Jsme dynamická firma s rychlým pracovním prostředím, takže rukama ti projde za krátké časové období hodně kampaní. Nebudeš mít čas nad nimi dlouho přemýšlet. Pokud se budou plánovat dlouhodobější spolupráce, tak na návrh kreativ budeš mít samozřejmě větší prostor.
  • Budeš se aktivně zúčastňovat různých lifestylových akcí – od hudebního festivalu až po otevření nového prostoru klienta, kde budeš vytvářet výstupy.
  • Budeš se aktivně zúčastňovat brainstormingů a přispívat kreativními nápady a vylepšovat naše výstupy. 
  • Budeš spolupracovat s naší copywriterkou i na případových studiích. Budeš přicházet s nápady, které budeš čerpat z množství kampaní, jež u nás proběhly a jimiž se chceme pochlubit. Psát a zpracovávat je už následně bude copywriterka.
  • Budeš sledovat nejnovější trendy a společně s týmem výstupy analyzovat a vyhodnocovat, co fungovalo, co ne a proč.

S kým budeš pracovat?

Spolupracovat budeš zejména se Social Media Leadem a Head of Creative & Agency na strategiích. Dále se svým týmem na vytváření výstupů, s grafikem na custom instagramových postech a soutěžích, s obchodním oddělením na navrhování kampaní, s redakcí na správném odprezentování redakčních článků a s oddělením traffic managementu na media planningu. Někdy budeš spolupracovat i s moderátory, kameramanem nebo fotografem. 

Jaké jsou důležité charakteristiky na této pozici?

  • Kreativita. Na úrovni nápadů a idejí, ale i v realizaci samotných projektů.
  • Komunikativnost. Dobrá komunikace je základ, který od tebe očekáváme. Taky se nebojíš dát konstruktivní feedback na práci ostatních.
  • Upřímnost. Když nastane problém, nebojíš se ho přiznat a rovnou navrhnout řešení. 
  • Flexibilita. Každý den je jiný a tvoje práce bude velmi dynamická. V jeden den tě pošleme na akci do centra Prahy, druhý den ke klientovi natočit reels na Instagram a třetí den budeš sedět v kanceláři a vše zpracovávat do reálných výstupů. 
  • Proaktivita. V týmu potřebujeme lidi, kterým opravdu záleží na produktu a našem růstu. Jedním okem děláš klientské zadání, druhým sleduješ konkurenci. 
  • Samostatnost. Na začátku tě vše naučíme, některé věci budeme dělat částečně nebo v rámci týmu, ale většinu věcí musíš po dvou až třech měsících zvládnout samostatně. 
  • Time management. Meetingy začínáme v době plánované v kalendáři. Tvá práce velmi úzce souvisí s dalšími činnostmi na jiných odděleních, a proto se snažíme být co nejpřesnější. Navíc na výsledky tvé práce nečeká pouze tým, ale i naši klienti a partneři. Pokud ale přece jen nestíháš (ani my nežijeme v ideálním světě), dáš vědět předem. 
  • Gramatika. Budeš hodně pracovat s psaným textem, takže dobrá gramatika se ti bude hodit. 
  • Vytrvalost a odolnost. Úkoly se hrnou a všichni čekají na výstupy. Umíš si zachovat chladnou hlavu.
  • Pokora. Konstruktivní kritika bude tvým denním chlebem jak od klientů, tak od tvého týmu. Na feedback jsi zvyklý*zvyklá a bereš ho jako motivaci. 
  • Všechny tyto vlastnosti budeš opravdu potřebovat.


Požadované schopnosti a zkušenosti:

  • Máš přehled a orientuješ se v různých formátech na různých platformách a sociálních sítích (Instagram, TikTok, Facebook, LinkedIn, Twitter, ...).
  • Pracovní zkušenost alespoň 1 rok na pozicích jako Social Media Executive/Specialist/Manager nebo na jiné kreativní pozici. 
  • Pokud pracuješ jako Social Media Executive/Specialist/Manager/Produkční či na jiné kreativní pozici jako copywriter nebo ideamaker, tato práce je pro tebe ideálním krokem vpřed. 
  • Znáš základní teorie o performanci marketingu, chování zákazníků, rozhodovacím procesu zákazníka a máš schopnost propojit to s realitou.
  • Pokud víš, co je nativní reklama, nebo máš zkušenosti s tvorbou digitálních kampaní, bude to pro tebe výhoda.

Co ti nabízíme?

Svobodu a důvěru. Ne automaticky a ne hned, ale pokud se staneš součástí našeho týmu a budeš se rychle učit věci, které nám fungují, rychleji dostaneš prostor pracovat na svých nápadech. Co dále:

  • Komunikaci online a využívání různých inovativních nástrojů.
  • Fajn kolektiv, uvolněnou atmosféru a kolegy, které práce baví. 
  • Prostor na růst, vyjádření názoru.
  • Vstupy na festivaly, lístky do kina a slevy na oblečení.
  • Různé benefity pro zaměstnance, jako například permanentku do moderního fitness centra v centru Prahy nebo otevřené články na REFRESHER+.
  • Dog friendly office v centru Prahy. 

 
Na jaký úvazek tě potřebujeme?
Fulltime by za nás byl ideální!

 
Místo práce
Praha


Plat

Tvá odměna se bude pohybovat od 37 500 CZK

Odměna se bude odvíjet od tvých zkušeností a schopností se co nejrychleji začlenit do týmu, naučit se, jak věci fungují, a dělat je včas a kvalitně. 

Odkdy tě potřebujeme?

Od července nebo srpna.
 

Zaujala tě tato nabídka a chtěl*a bys u nás pracovat?
1. BIO: Řekni nám o svých (relevantních) pracovních zkušenostech a co ses při nich naučil*a. Co jsi vystudoval*a a co tě baví. Klidně se rozepiš nebo jen uveď klíčová slova. Co děláš, když nepracuješ. Co jsou tvé silné stránky a co nám můžeš přinést.

2. ŽIVOTOPIS: Přilož seznam předchozích prací, životopis ve strukturované podobě.

3. PORTFOLIO: Pokud máš, tak přilož i portfolio. 

4. SOCKY: Pokud se nebojíš, tak přihoď link na svůj Instagram, LinkedIn nebo YouTube účet!

5. PROČ TY A PROČ U NÁS: Napiš, proč chceš dělat právě v Refresheru.

6. NÁSTUP: Kdy bys mohl*a nastoupit?

7. ZADÁNÍ: Napiš tři účty, které by mohl brát Refresher jako inspiraci. Udělej velmi rychlou analýzu našeho Instagramu a napiš tři věci, které si myslíš, že děláme dobře, a tři věci, které děláme ne až tak dobře a proč. Pošli tři trendy, kterých máš teď plný TikTok nebo Instagram.
8. OTÁZKY: Pokud máš jakékoliv dotazy, doplň je do mailu.

Celé to sepiš a pošli ve formátu PDF na [email protected] s předmětem #SOCIALS. Tykej, piš maximálně upřímně a otevřeně.


Výběrové řízení je otevřeno až do odvolání.

Domů
Sdílet
Diskuse