Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
Refresher Česko
Otevřít v aplikaci Refresher
Stáhnout
X
Tento článek je PR zpráva společnosti Lidl.
12. září 2024 v 17:00
Čas čtení 1:22
Sponzorovaný obsah

Utíkej do Lidlu. Příští týden najdeš v regálech edici produktů inspirovanou Emily in Paris

Utíkej do Lidlu. Příští týden najdeš v regálech edici produktů inspirovanou Emily in Paris
Zdroj: Lidl
GASTRO EMILY IN PARIS
Uložit Uložené

Chceš objevit kouzlo francouzské gastronomie ve svém každodenním životě? Tak nazouvej tenisky a vyraz do Lidlu.

Obchodní řetězec přichází s novou kolekcí exkluzivních produktů inspirovaných oblíbeným seriálem Emily in Paris, který si získal srdce diváků po celém světě. Speciální nabídka je součástí jednoho z nejoblíbenějších tematických týdnů s podtitulem „Tak chutná Francie“. Akce potrvá od pondělí 16. září do neděle 22. září, nebo do vyprodání zásob. A k tomu se můžeš zapojit do soutěže o výlet do Paříže pro dvě osoby.

Zažij Paříž u sebe doma, a možná i na vlastní kůži

Od čtvrtka 12. září mají diváci možnost užít si na Netflixu druhou polovinu 4. série oblíbeného seriálu Emily in Paris. V rámci této příležitosti Lidl přichází s exkluzivní nabídkou produktů inspirovaných tímto populárním seriálem, kterou uvede v rámci svých oblíbených tematických týdnů. Nabídka nesoucí podtitul „Tak chutná Francie“ představí až 80 produktů, které tě přenesou do světa francouzských chutí a kulinářských zážitků.

Nabídka zahrnuje široký výběr francouzských specialit, včetně sýrů, dezertů, masových specialit pod privátní značkou Duc de Coeur, typického pečiva a výběru vín. Na své si přijdou i milovníci francouzských makronek, čokoládového dortu a čokoládek ve tvaru rtěnky s exkluzivním obalem inspirovaným oblíbeným seriálem.

V rámci akce si zákazníci mohou pořídit také spotřební zboží – například stylové ložní povlečení v několika provedeních, župan, domácí obuv či pyžamo inspirované seriálem. Všechny non-food produkty budou k dostání za akční ceny v prodejnách i na e-shopu, aby si každý mohl dopřát trochu rozmazlování a užít si chvíle pohody, podobně jako to dělá Emily.

Lidl, Emily in ParisLidl, Emily in ParisLidl, Emily in ParisLidl, Emily in Paris
Zobrazit galerii
(9)

V Lidlu jsme nadšení, že zákazníkům můžeme nabídnout speciální akci, která je zavede do světa francouzských chutí a atmosféry. Chceme, aby si tuto jedinečnou příležitost maximálně užili a nechali se unést autentickými zážitky, které si oblíbila i hrdinka známého seriálu,“ uvedla mluvčí společnosti Lidl Česká republika Eliška Froschová Stehlíková.

Zákazníci se navíc mohou zapojit do soutěže o výlet do Paříže pro 2 osoby v hodnotě 5 000 euro. Soutěžní podmínky najdeš na instagramovém účtu Lidlu. Jde o jedinečnou příležitost, jak zažít kouzlo francouzské metropole na vlastní kůži. Samotná akce začíná 16. září, exkluzivní produkty s tématikou Emily in Paris uvidíš v letáku Lidlu už ve čtvrtek 12. září.

Domů
Sdílet
Diskuse