Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
19. února 2015 v 15:13
Čas čtení 0:00
Martin Mičuda

Volkswagen Passat Alltrack: Nový oplastovaný skautík standardně se 4x4

TECH
Uložit Uložené

Volkswagen přiveze do Ženevy nový Passat ve verzi, která se nebojí lehkého terénu.

Volkswagen Passat Alltrack: Nový oplastovaný skautík standardně se 4x4

Nejnovější osmá generace Volkswagenu Passat se ještě ani pořádně neohřála na našem trhu a už nám německá značka servíruje jeho "terénní" provedení. Německý Scout, čili Passat Alltrack opět přichází jako kombík s ochranným oplastováním, zvednutým podvozkem a pohonem všech kol. Pokud jde o poháněné nápravy, 4Motion je pro outdoorovou verzi standardem, přičemž světlá výška narostla o 27,5 milimetru. Outfit Passatu dostal plastové doplňky, které mají více ochránit vozidlo v mírném terénu, zcela nový je přední a zadní nárazník. Kromě zpevněných prahů a plastových okrajů blatníků jsou základem pro Alltrack střešní lišty a 17" disky kol, které lze v rámci opce vyměnit za exempláře o jedno, respektive dvě čísla větší. V interiéru najdeme pár pozměněných detailů, nechybí Alcantara a multimediální systémy všeho druhu, které jsme si představili už u samotného Passatu.

I v tomto případě pohon spolupracuje s elektricky řízenou spojkou Haldex páté generace, přičemž jak už tomu bývá zvykem, výkon putuje především na přední nápravu, ke které se přidává ta druhá v momentě, kdy dochází ke ztrátě trakce. Ke známým režimům jízdy je po novém k dispozici i volba Off Road, v jejímž rámci se upraví odezva na řidičovy reakce a zároveň se aktivují všechny pomocné systémy pro usnadnění jízdy zejména v náročnějších podmínkách. Motorová paleta dostupná pro Alltrack počítá se dvěma benzínovými jednotkami - 1,4 TSI (110 kW / 150 k) a 2,0 TSI (162 kW / 220 k) a s naftovým dvoulitrem TDI ve výkonovém rozmezí 110 kW / 150 k, 140 kW / 190 k a nakonec 176 kW / 240 koní. Nejsilnější verze z obou typů motorizací dostanou navíc elektronický diferenciál XDS+ přibrzďující vnitřní kolo v ostrých zatáčkách. Na výběr je šestistupňový manuál nebo sedmistupňový automat DSG. Novinka se ukáže v Ženevě, samotný prodej se spustí krátce nato.

Volkswagen Passat Alltrack: Nový oplastovaný skautík standardně se 4x4

Volkswagen Passat Alltrack: Nový oplastovaný skautík standardně se 4x4

Volkswagen Passat Alltrack: Nový oplastovaný skautík standardně se 4x4

Volkswagen Passat Alltrack: Nový oplastovaný skautík standardně se 4x4

Volkswagen Passat Alltrack: Nový oplastovaný skautík standardně se 4x4

Volkswagen Passat Alltrack: Nový oplastovaný skautík standardně se 4x4
Domů
Sdílet
Diskuse