HTC se inspiruje jihokorejským konkurentem a do své reklamy zapojuje i Apple.
Společnost HTC z konkurenčních bojů vypadla už dávněji. Držet krok s technicky nejvyspělejšími firmami světových kvalit zkrátka nedokázala, a jelikož jsou nároky spotřebitelů čím dál, tím vyšší, není jednoduché prosadit se a už vůbec ne nastoupit do takto rozjetého vlaku. Po velkých finančních problémech však opět zkoušejí ovládnout trh svým nejnovějším produktem One A9, který bychom zároveň mohli oznaičt za vlajkovou loď. Vývojáři vsadili vše na design telefonu možná i na úkor technických specifikací. Ty jsme vám už blíže představili v tomto článku. Ihned po zveřejnění prvních fotografií zaplavily internet diskuse, ve kterých lidé řešili vzpomínaný design velmi nápadně se podobající na iPhone 6. Samozřejmě, je na místě otázka, kdo s tímto konceptem přišel dříve a kdo se naopak nechal inspirovat.
Zajímavý je však i krok marketingového oddělení HTC. Jasně, takový produkt potřebuje velmi silné promo, a tak přišlo rozhodnutí (opět?) vsadit na již použitou myšlenku, která tentokrát pochází z dílny Samsungu. Anti-Apple kampaně jim jdou velmi dobře, takže jednoduchým cílem bylo je překonat. Princip anti-reklamy je velmi jednoduchý. Ta z obrazuje Apple jako velké zlo a jejich zastánce jako otroky – roboty. HTC reprezentuje odvážný hrdina, který ovečky zachraňuje. Zda se provedení podařilo, posuď sám.