Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Pondělí 3. 8. 2020 svátek má Miluše

hledej na refresheru

Chceš dostávat notifikace i na tomto zařízení?
Zajímavosti
15
johnnybravo
6. únor 2016, 12:58
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Za půl roku vydělal díky Uberu 90 tisíc dolarů, ale odvezl jen pár zákazníků. Joseph našel vlastní způsob, jak ze služby vytěžit

Joseph se z problémového období vyhrabal a dnes vydělává desetitisíce.

johnnybravo
6. únor 2016, 12:58
Za půl roku vydělal díky Uberu 90 tisíc dolarů, ale odvezl jen pár zákazníků. Joseph našel vlastní způsob, jak ze služby vytěžit
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
15
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Službu Uber ti pravděpodobně nijak zvlášť představovat nemusíme. Jednoduchá aplikace schopna zprostředkovat ti jízdu pomyslným taxíkem, avšak za příjemnější cenu a ještě i s tím, že si můžeš zkontrolovat hodnocení řidiče, který by pro tebe měl přijet. Své služby již několik měsíců nabízí i v Bratislavě a i když proti ní taxikáři protestují téměř po celém světě, Uber pokračuje v nabízení svých služeb.

 

Práce pro Uber nevyžaduje žádné speciální licence a jedině služba samotná si před přijetím nového řidiče pěkně posvítí na to, zda má všechny předpoklady na vožení zákazníků. Ježdění pro Uber se ve volném čase věnují desítky tisíc lidí, kteří si tímto způsobem přivydělávají, ale zejména v USA by ses klidně mohl setkat i se známými osobnostmi za volantem, které takto chtějí překvapit případné nic netušící fanoušky. Kromě toho, že přes Uber si můžete přivydělat pár stovek až pár tisíc podle toho, jak často si sednete za volant, poskytuje služba i zajímavé propagační bonusy, o nichž množství lidí neví, ale pokud se do jejich využívání člověk pustí naplno, pak se již ani moc nemusí starat o to, zda ještě vozí nebo nevozí běžné zákazníky.

 

Za půl roku vydělal díky Uberu 90 tisíc dolarů, ale odvezl jen pár zákazníků. Joseph našel vlastní způsob, jak ze služby vytěžit

 

Internetem se v posledních hodinách šíří rychlostí blesku příběh chlápka jménem Joseph Ziyaee, který sice na začátku své kariéry začal pro Uber jezdit jako běžný řidič, ale netrvalo dlouho, než se mu podařilo otočit svůj život naruby a vydělat 20 tisíc dolarů za jediný měsíc. Joseph několik měsíců jezdíval a vydělával kousek po kousku potřebné peníze, avšak jeho pracovní nasazení přerušila miniaturní zlomenina na jeho noze, kvůli které si za volant téměř vůbec nemohl sednout. Jelikož měl v té době dostatek zkušeností z prostředí služby Uber, našel informace o tom, že by mohl vydělávat peníze nejen ježděním, ale zejména tím, že bude lanařit ostatní lidi, aby se stali řidiči Uberu.
 
Všechno to funguje na principu, že Joseph oslovuje cizí lidí s otázkou, zda by se nechtěli zaměstnat ve společnosti Uber. Jednou z jejích vymožeností je propracovaný systém odměňování nových řidičů v tom smyslu, že řidiči stačí aktivně zvládnout určitý předem stanovený počet jízd a Uber mu pak pošle finanční odměnu. Vtip pro Josepha spočívá v tom, že každý nový řidič má možnost při registraci zadat kód jiného řidiče pro případ, že mu práci pro Uber někdo doporučil. V tom případě se po splnění všech podmínek nepřipisuje finanční odměna pouze na účet nového řidiče, ale i na účet řidiče, který mu Uber doporučil. Do hry však ještě předtím vstupuje několik proměnných, a tak se Joseph musí dostatečně snažit, aby vždy věděl, v jaké oblasti USA se mu momentálně vyplatí lanařit řidiče pod svým kódem.
 
Jak sám říká, podařilo se mu pomoci již zhruba 200 novým řidičům a to zejména díky tomu, že dobře přemýšlí nad tím, kdy, kde a koho se mu vyplatí oslovit. Pokud v nějaké oblasti výrazně stoupá poptávka po jízdách s Uberem  a řidičů tam nepůsobí až tak mnoho, Joseph tam buď osobně docestuje, nebo se s potenciálními řidiči spojí přes sociální sítě a když jim vysvětlí celý princip odměňování, většina se skutečným zájmem mu nakonec bonus i vydělá. Joseph se řídí heslem, že nestačí řidiče pouze zlanařit, ale i jim patřičně pomoci se všemi záležitostmi potřebnými při přihlášce. Pro "své" řidiče je vždy dostupný například na telefonu a pokud se setkají s jakýmkoli problémem, snaží se jim pomoci tak, jak se dá, protože si váží toho, že byli ochotni nechat se přesvědčit a začít pro Uber jezdit. Přidává proto, že s každičkým řidičem, kterého kdy do Uberu dotáhl, se buď setkal osobně, nebo spolu volali například přes Skype, takže v jejich komunikaci nechyběl ten osobní faktor a jak přiznává, z mnoha zlanařených řidičů se později stali jeho dobří kamarádi.
 
Na závěr nám už snad zbývá jen zřejmě ta nejzajímavější část, a tedy informace o tom, zda se to Josephovi vlastně vyplatí dělat. Když se věnoval čistě ježdění, měsíčně si přilepšil o pár tisíc, pokud mu to za volantem šlo dobře, ale už první měsíc, kdy se zaměřil na získávání nových řidičů, mu na účtu přistálo 20 tisíc dolarů (téměř 500 tisíc korun), o čemž předtím ani nesnil. Samozřejmě, že zcela přesná čísla zveřejnit nemůže, ale za posledních 6 měsíců prý jen díky novým řidičům vydělal více než 90 tisíc dolarů (2 100 000 Kč) a to do auta odvézt nějakého zákazníka sedl opravdu jen párkrát. Díky svému úspěchu si dokonce stihl i část svého apartmánu přeměnit na jakési propagační místo pro Uber, takže pokud se mu někdo dovolá, nebo ho přijde navštívit, okamžitě pochopí, jaké společnosti zasvětil Joseph svůj dosavadní život.

 

Za půl roku vydělal díky Uberu 90 tisíc dolarů, ale odvezl jen pár zákazníků. Joseph našel vlastní způsob, jak ze služby vytěžitZa půl roku vydělal díky Uberu 90 tisíc dolarů, ale odvezl jen pár zákazníků. Joseph našel vlastní způsob, jak ze služby vytěžit

Za půl roku vydělal díky Uberu 90 tisíc dolarů, ale odvezl jen pár zákazníků. Joseph našel vlastní způsob, jak ze služby vytěžit

Upozornit na chybu. Pokud jsi našel nedostatek v článku nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Ohodnoť článek
17
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHORU
Dostávej nejlepší obsah mailem
Nestíháš všechno sledovat? Pošleme ti do schránky nejčtenější a nejlepší obsah.
Žádný spam. Kdykoli se můžeš z odběru odhlásit.
Posílat e-mail
Nejčtenější
Domů
Sdílet
Diskuse
Hledat
Více
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.