Pro svou jinakost byl nepochopený, dnes je díky ní úspěšný.
Daniel Bamdad je 26letým rodákem z Hamburku, který se k modelingu dostal úplnou náhodou. Po skončení školy pracoval jako profesionální tanečník a choreograf, avšak protože mu jeho povolání nevynášelo tak, jak by si představoval, začal vedle nej na částečný úvazek pracovat v obchodě s oblečením. Tam jednoho dne probíhalo focení pro magazín a jelikož se Danielův netypický vzhled zalíbil fotografovi, ten se ho zeptal, jestli si nevyzkouší několik záběrů s ostatními modely. Za několik dní měl dohodnuté osobní setkání s agentem a jeho první zastávkou ve světě modelingu byl Milán, odkud se jeho kariéra rozjela na plné obrátky. Přestěhoval se do Paříže, kde pracoval na několika projektech včetně natáčení videoklipu pro francouzskou zpěvačku Shy'm, se kterou po určitou dobu tvořil pár. Z Paříže jeho cesta vedla do Barcelony, kde se na určitou dobu usadil a kvůli umělecké atmosféře si ji zamiloval natolik, až se stala jeho nejoblíbenějším městem. V Barceloně však nezůstal dlouho, přestěhoval se do Milána a po získání pracovního víza do Los Angeles, kde kvůli spolupráci s modelingovou agenturou L.A. Models i momentálně žije. Kromě L.A. Models spolupracuje s několika známými agenturami jako Modelwerk, Storm, Uno, Elite, Success Models a Scoop.
Daniel v modelingu reprezentuje tzv. méně dokonalý typ modela. To znamená, že není cukříkem s jemnými rysy a tváří působící dětským dojmem. Jeho husté havraní vlasy, tmavé oči a potetované tělo, včetně tetování na tváři, dokonale vytvářejí image zlého chlapce, což si v současnosti oblíbilo několik značek a takový zjev se stává stále více populárnějším. V módním průmyslu je hlavním cílem šokovat a Daniel svým vzezřením určitě šokuje. To, že dokáže zaujmout na první pohled, si uvědomili i Vivienne Westwood, Jean Paul Gaultier, Philipp Plein, Desigual, DKNY, Tommy Hilfiger, Haider Ackermann, Takeshy Kurosawa, John Richmond a další, pro které pohledný Němec odkráčel módní přehlídky a nafotil několik kampaní. Objevil se v GQ China, GQ Germany, Fiasco Magazine, Tush Magazine, Interview Russia, Sleek Magazine a mnoha dalších.
V kampaních pro DKNY s Ritou Orou
Marcelo Burlon, Vivienne Westwood, Philipp Plein, Tom Baker
Tetováním svého těla, které považuje za kus umění, strávil už více než 100 hodin a jeho nejoblíbenějším tetováním je nápis „This is art“ nacházející se nad jeho levým okem. Jak řekl, důvodem, proč si dal potetovat tvář, byla únava z neustálého vysvětlování uzavřeně smýšlejícím lidem, co pro něj tetování znamená. Takto poskytl odpověď každému, kdo má nutkání se ho na to znovu zeptat. Nezajímá ho, jestli je to moderní nebo hezké, pro něj mají tetování hlubší smysl, duchovní hodnotu a s každou novou kresbou na svou těle se cítí silnější než dříve a nabitý novou pozitivní energií. Daniel o sobě tvrdí, že je umělecky založeným člověkem a má rád jakýkoliv druh umění, protože umění nám pomáhá osvobodit svou duši a mysl a poskytuje nám dokonalé uvolnění.
Přitažlivý model říká, že modeling mu zachránil život a přišel v pravý čas. Ve svých dvaceti letech, kdy byl objeven, se v Německu prý cítil jaksi ztraceně a kvůli nízkému sebevědomí vůbec netušil, kterým směrem se má po profesionální, ale i osobní stránce ubírat. Na své práci má ze všeho nejraději cestování, poznávání nových zemí a kultur. Sám sebe považuje za mimořádně netrpělivého, skromného a citlivého člověka. Ze všeho nejvíc ho umí naštvat neúcta a odsuzování, protože tyto věci zažil na vlastní kůži. Podle něj si každý z nás bez ohledu na to, jak vypadá nebo co dělá, zaslouží respekt. Za nejdůležitější věc na světě považuje lásku a tvrdí, že člověk může být úspěšný všude na světě a mít miliony na účtech, ale pokud nedokáže lásku dávat a lásku přijímat, je ztracen více než si myslí.
Vulkan Magazine
Byla by škoda, kdyby se Daniel neukázal světu a i nadále prodával v obchodě s oblečením. Pokud jsi stejného názoru, nezapomeň sledovat jeho instagram.