Svět se zřejmě zbláznil.
Jednomu z nejznámějších průkopníků herního průmyslu opět začíná svítat na lepší časy, ačkoli to tak během posledních pár let ani zdaleka nevypadalo. Tržní hodnota japonského Nintenda během několika dní závratně stoupla, což má na svědomí nedávno zpřístupněna mobilní hra Pokémon GO, která funguje na principu rozšířené reality. A to ani zdaleka není všechno. Šílenství kolem nového titulu, kde mají hráči za úkol chytat a trénovat malé virtuální příšerky, sice teprve začíná nabírat na obrátkách, ale už nyní máme oficiálně potvrzeno, že je na obrovském internetu populárnější než pornografie. Ano, čtete správně. Tvrdí to aktuální statistiky internetového giganta Google, které nám díky přehlednému grafu poskytují náhled na nedávný vývoj popularity vyhledávaného výrazu "pokemon go". Revoluční chvíle nastala 11. července, čili minulé pondělí, a po uvolnění hry pro další významné spotřebitelské trhy, včetně Evropy, to bez jakýchkoliv pochyb ještě pořádně naroste. Za zmínku také stojí, že podobný trend zaznamenali i odborníci z oblíbené internetové destinace Pornhub, kde jim ve srovnání se situací před příchodem hry z ničeho nic narostla poptávka po Pokémon pornu až o přibližně 130%.