Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Úterý 28. 1. 2020 svátek má Otýlie

hledej na refresheru

Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
Chceš dostávat notifikace i na tomto zařízení?
Filmy a Seriály - Pod radarem
0
Miroslav K.
18. srpen 2016, 15:18
Čas čtení: 1:47

Disney ovláda rok 2016 a po pol roku hlási celosvetové tržby vo výške viac ako 5 miliárd!

A kráľom tohtoročných filmových tržieb sa stáva...

Miroslav K.
18. srpen 2016, 15:18
Čas čtení: 1:47
Disney ovláda rok 2016 a po pol roku hlási celosvetové tržby vo výške viac ako 5 miliárd!
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
0
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Pamätáte si ešte na náš článok takmer presne spred roka, kedy sme vám priniesli informáciu, že štúdio Universal má po pol roku najvyššie tržby v histórii? Pokiaľ nie, prečítať si ho môžete na tomto odkaze. Universal bol minulý rok mašinou na peniaze, k čomu im dopomohli hlavne obrovské kinohity ako Jurský svet, emotívne Furious 7 či Mimoni, ktorí spôsobili doslova marketingové šialenstvo. My sa ale prenesieme do súčasnosti, pretože v šľapajách vyššie spomínaného filmového štúdia v tomto roku kráča Disney, ktorých na pomyselný trón najziskovejších štúdií dosadili dvojmiliardové Star Wars: The Force Awakens (ktoré síce premiérovalo na sklonku minulého roka, no väčšina tržieb už patrí do tohto), miliardový Captain America: Civil War, Zootopia (Zootropolis) či Hľadá sa Dory, ktorá len pred pár dňami prekonala hranicu 900 miliónov a stala sa 3. najziskovejším animovaným filmom Pixaru (na druhom mieste nájdete Hľadá sa Nemo s 936 miliónmi, ktoré takmer s určitosťou ešte jeho pokračovanie prekoná a na piedestáli stojí Toy Story 3 s pár miliónmi nad miliardou).

 

Disney ovláda rok 2016 a po pol roku hlási celosvetové tržby vo výške viac ako 5 miliárd!

 

Americký trh je stále dominantný pre svetovú kinematografiu (aj keď nezabúdajme na postupný nástup Číny), takže nikoho neprekvapí, že na „domácej pôde“ zarobilo Disney už viac ako 2 miliardy a ďalšie 3 prišli zo zvyšku sveta. Aby toho pre Hľadá sa Dory nebolo málo, na americkom trhu ide tento rok zatiaľ o číslo jedna, keďže Civil War (407 miliónov) prekonalo už dávnejšie a momentálne má na svojom konte už viac než 476 miliónov. Dôležité je aj porovnanie Universalu a Disney, keďže prvé spomínané štúdio prekonalo približne rovnakú hranicu 5 miliárd až s trinástimi filmami (priemerný zisk bol presne 148 miliónov), tomu druhému na to stačilo iba 11 snímok s priemerným ziskom 187 miliónov. Disney sa tak jasne stane najziskovejším štúdiom roku 2016, pretože nás čakajú očakávané snímky ako Doctor Strange od Marvelu, animák Moana či vyvrcholenie filmového decembra v podobe Star Wars: Rogue One.

 

Je pravdepodobné, že rok 2017 bude poriadnym bojom o diváka, pretože Disney predstaví druhých Guardians of the Galaxy, nových Pirátov Karibiku, Autá 3, Thor: Ragnarok či Star Wars: Epizodu VIII, zatiaľ čo Universal bude útočiť s Fast 8, novou Múmiou a hlavne Ja, zloduch 3. Aby toho nebolo málo, Warner sa bude snažil prebojovať na vrchol filmových tržieb s projektami ako LEGO Batman, novým King Kongom, hororom It, vojnovou drámou Christophera Nolana Dunkirk, no aj komiksovou Wonder Woman a tímovkou Justice League. Pre pripomenutie, filmovým tržbám sa venujeme v pravidelných týždňových intervaloch v našom Box Office, takže pokiaľ ho budete sledovať, určite vám nič zo sveta miliónových čísiel, ktoré sa v kinematografii točia, neujde. My ešte pridávame aj tabuľku zo stránky boxofficemojo.com, v ktorej nájdete prehľadný súhrn amerických ziskov všetkých tohtoročných snímok od Disney. Filmy s kurzívou mali premiéru síce ešte minulý rok, no tržby ktoré môžete vidieť v tabuľke sa počítali od 1. januára 2016. 

 

Disney ovláda rok 2016 a po pol roku hlási celosvetové tržby vo výške viac ako 5 miliárd!

Upozornit na chybu. Pokud jsi našel nedostatek v článku nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Ohodnoť článek
24
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHORU
Nejčtenější
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.