Populární sociální síť přichází s pořádnou novinkou.
Snapchat pořádně šokoval. Představil totiž sluneční brýle s vlastní kamerou pod názvem Spectacles. Ty by měly po stisknutí knoflíku zvládnout natáčet maximálně 10sekundová videa, které po schválení pošle přímo do zapnuté aplikace v mobilu. Pokud si však hned pomyslel na natáčení lidí či zábavných nebo trapných situací na ulici, na to můžeš rovnou zapomenout. Po spuštění nahrávání totiž začnou blikat vestavěné diody, které okolí upozorní na potenciální nebezpečí. Brýle jsou samozřejmě dobíjecí, jejich baterie vydrží přibližně jeden den. Dostupné budou ve třech barvách - černé, azurové a lososové. Čočka kamery zabere 115stupňový úhel, díky čemuž budou pořízená videa trošku připomínat perspektivu rybího oka, snapchat však argumentuje větší realističností. „Na rozdíl od headsetů pro virtuální realitu, které před vás staví zeď kovu, je naše technika mnohem otevřenější. Doslova absorbujete dění,“ prohlásil CEO Snapchatu Evan Spiegel. Tomu, že jde v podstatě jen o kameru v brýlích bude odpovídat i cena - novou vychytávku můžeš mít za pouhých 3 tisíce korun.
Spolu s představením Spectacles ohlásil Snapchat i jednu větší změnu. S názvem Snapchat se můžeme rozloučit, nový název společnosti bude znít Snap, Inc. a podobně později i jeho produkty. Celá pointa je, aby byl název jednodušší, přehlednější a hlavně lépe zapamatovatelný pro starší a nové lidi, protože z největší konkurence v podobě Facebooku a Instagramu má stále nejméně uživatelů. Zda to bude stačit, uvidíme.