Opět trefná kampaň od IKEA.
IKEA si řekla, že jí záleží na problémech, s nimiž se setkávají zákazníci a v nové reklamní kampani se zaměřila na to, jak by jim mohla pomoci například ve vztazích. Společně s agenturou Åkestam Holst přejmenovala své produkty na názvy vztahových problémů a rozhodla se prohlásit, že právě nákup konkrétních předmětů by tyto problémy mohl vyřešit. V případě chrápajícího manžela by ti tedy mělo stačit zainvestovat do nové postele, a pokud zase tvůj syn, což je sice méně pravděpodobné, ale dnes mají lidé potomky v jakémkoliv věku, příliš často hrává na počítači, IKEA ti ráda prodá nůžky, se kterými snadno přestřihneš všechny kabely. Zmíněná agentura se dokonce pohrála s novou marketingovou kampaní natolik, že pokud začnou lidé vyhledávat prostřednictvím Google názvy vztahových problémů, mimo jiné se jim v rámci reklamní části objeví i odkaz na stránku IKEA, a tak se mohou lidé rozhodnout i pro méně extrémní zákrok.