Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
Vyzkoušej klub REFRESHER+ už od 25 Kč během prvních tří měsíců 😱
17. února 2017 v 20:55
Čas čtení 0:00
johnnybravo

McDonald's si v nové reklamě perfektně utahuje z Applu. Jeho revoluční vynález dostal název STRAW a nejde o obyčejné brčko

ZAJÍMAVOSTI
Uložit Uložené

Revoluční a neslýchaný vynález.

Prezentace produktů od společnosti Apple se neobejde bez jednoho člověka a jeho komentáře. Šéf oddělení designu Jonathan Ive vždy fanouškům značky ochotně představí, jak tvrdě inženýři a designéři pracovali na tom, aby na trh přinesli revoluční produkt plný nových vymožeností a funkcí. McDonald's si tedy řekl, že ani síť restaurací s rychlým občerstvením nebude zaostávat, sehnal si chlápka s britským akcentem, posadil ho do oblíbené místnosti s bílými stěnami a pustil se do představování nového vynálezu, který dostal název STRAW. Ano, v překladu to sice znamená obyčejné brčko, ale podle McDonald's jde o „Suction tube for reverse axial withdrawal“. Je pravdou, že toto brčko má sloužit k pití nápoje s názvem Shamrock Shake sestávajícího ze dvou rozdílných příchutí, takže si budeš moci obě vychutnat ve stejnou chvíli. A Jony Ive určitě doma souhlasně přikyvuje.

Domů
Sdílet
Diskuse