Problémy hlavních představitelů rychlé módy neustávají.
Určitě jsi zachytil nedávný problém řetězce H&M, kterému se podařilo způsobit pořádný rasistický skandál, když malého černouška oblékl do mikiny s nápisem: „Coolest Monkey In The Jungle“, což v kombinaci s tmavší pletí chlapce nevytváří právě nejlepší dojem.
Všechno se vymklo z rukou a lidé dokonce zničili několik H&M prodejen jako vyjádření nesouhlasu se zmíněnou kampaní. Podobné problémy se však občas podaří mnohým obchodním řetězcům. Další má na svědomí fast-fashion řetězec ASOS.
Ten se pokoušel prodat latexový červený choker podobný opasku, s čímž by nebyl žádný problém, kdyby fotografie modelky nepřipomínala oběšenou dívku. Vše však jen znásobuje to, že modelka má oblečené tričko s nápisem „Hanger“, což opravdu nevytváří dojem nevinné náhody.
Na ASOS se už vyvalilo pořádné množství nenávisti a lidé vše považují za nechutné, plné nenávisti a dokonce se rozhořčují i nad cenou výrobku, která dosahuje 51 eur. Produkt byl již z e-shopu stažen.
@ASOS @ASOS_HeretoHelp first thought, hideous item. Then I noticed brand name on T-shirt. Now it's also an insensitive and vile item. I'm not usually easily offended but this is awful. pic.twitter.com/rvBJ1aQQ5C
— Joanne (@JoLynseyB) 16. januára 2018
So disgusted with @ASOS - it seems that in at a time when death by suicide is becoming more common they attempt to make suicide fashionable. The pose, the belt, the branding on the tee - sickening #MentalHealthAwareness #mentalhealth #MentalHealthMatters pic.twitter.com/UDs4xpgv7X
— Lexoctopus (@Lexoctopus) 16. januára 2018
Wow @ASOS really out here selling a belt and saying its a choker pic.twitter.com/99XLGch8hT
— Nidha✨ (@NidhaMohammed) 16. januára 2018