Originální nápad má v lidech vyvolat zvědavost, která je přinutí si reklamu vyhledat na internetu.
Americký Super Bowl je vždy znám i vysokorozpočtovými reklamními spoty, které se promítají na drahých obrazovkách. Významné společnosti na přípravu nasazují jen ty nejlepší z nejlepších, protože jim je jasné, že právě jejich reklamní spoty svedou s ostatními nekompromisní boj o popularitu. Na druhý den budou média plné zhodnocování odvysílaných reklam a do tohoto boje se odvážně zapojila i společnost Skittles.
Jak informují Strategie, na 52. Super Bowlu neodvysílá značka bonbónů jen tak obyčejnou reklamu. Tu totiž uvidí jen jediný člověk, náhodně vybraný fanoušek Marcos Menendez z Kalifornie. Ten jako jediný dostane možnost zhlédnout reklamu přímo na stadionu, ale na pro něj zvoleném zařízení.
Na velkoplošných obrazovkách bude vysílána jen jeho reakce, přičemž kromě něj nikdo, včetně diváků u televizorů, neuvidí, čemu se to vlastně Marcos směje. Teenager tak bude jediným, kdo v uvedeném čase spot zhlédne a milionům diváků tehdy bude muset stačit jen jeho tvář.
Reklama má být tak dobrá, že vzbudí Marcosova reakce zvědavost a následně si ji lidé vyhledají na internetu, čímž získá obrovský organický zásah a stane se virální po celé planetě. Abychom však měli alespoň přibližnou představu, o co půjde, Skittles přikládají čtyři zdařilé spoty napovídající, jak asi bude samotný reklamní spot vypadat.