Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
30. ledna 2018 20:13
Čas čtení 0:00
Matúš Majer

Skittles přišly s tou nejoriginálnější reklamou. Na Super Bowlu ji uvidí jen jediný člověk a ostatní mají zezelenat závistí

ZAJÍMAVOSTI
Uložit Uložené

Originální nápad má v lidech vyvolat zvědavost, která je přinutí si reklamu vyhledat na internetu.

Americký Super Bowl je vždy znám i vysokorozpočtovými reklamními spoty, které se promítají na drahých obrazovkách. Významné společnosti na přípravu nasazují jen ty nejlepší z nejlepších, protože jim je jasné, že právě jejich reklamní spoty svedou s ostatními nekompromisní boj o popularitu. Na druhý den budou média plné zhodnocování odvysílaných reklam a do tohoto boje se odvážně zapojila i společnost Skittles.

Jak informují Strategie, na 52. Super Bowlu neodvysílá značka bonbónů jen tak obyčejnou reklamu. Tu totiž uvidí jen jediný člověk, náhodně vybraný fanoušek Marcos Menendez z Kalifornie. Ten jako jediný dostane možnost zhlédnout reklamu přímo na stadionu, ale na pro něj zvoleném zařízení.

Na velkoplošných obrazovkách bude vysílána jen jeho reakce, přičemž kromě něj nikdo, včetně diváků u televizorů, neuvidí, čemu se to vlastně Marcos směje. Teenager tak bude jediným, kdo v uvedeném čase spot zhlédne a milionům diváků tehdy bude muset stačit jen jeho tvář.

Reklama má být tak dobrá, že vzbudí Marcosova reakce zvědavost a následně si ji lidé vyhledají na internetu, čímž získá obrovský organický zásah a stane se virální po celé planetě. Abychom však měli alespoň přibližnou představu, o co půjde, Skittles přikládají čtyři zdařilé spoty napovídající, jak asi bude samotný reklamní spot vypadat.

Domů
Sdílet
Diskuse