Nejočekávanější přehlídka londýnského týdne módy přinesla mnoho skvostných kousků hodných jména Burberry.
Celý módní svět čekal na 17. září, kdy debutovou kolekci pod Burberry prezentoval Riccardo Tisci.
Mimořádně populární návrhář, kterého si všichni navždy budou pamatovat jako spasitele francouzské značky Givenchy nezůstal své pověsti inovátora nic dlužen a připravil nám neobyčejný zážitek.
Riccardo uprostřed s modely a modelkami po skončení debutové prohlídky Kingdom.
Kousky určené pro sezónu jaro/léto 2019 pro obě pohlaví jsou přesně takové, jaké si představíte při myšlence na uvedené roční období, tedy lehké, hravé a pokaždé něčím poutavé.
Topmodelka Natalia Vodianova v topu s leopardím vzorem a béžovým kabátem připraveným na prezentaci po molu.
Italský módní mág se nikdy nebál experimentovat a implementovat tak do klasických, na míru šitých obleků či šatů prvky, které byste neočekávali. Nejnovější díla nejsou žádnou výjimkou.
Milovníci Riccardovy dřívější tvorby si tak přijdou na své i u Burberry, protože se opět vydal cestou výrazných kontrastů.
Jako příklad můžeme uvést polokošili z pánské sekce, kde místo knoflíků najdeme zip, běžnou barvu vystřídal print se srnčím potiskem a nechybí mírně provokační nápis „WHY DID THEY KILL BAMBI“.
Stejně neobvyklé výmysly najdeme také v ženských kouscích, kde svítí hlavně cestovní pas jako součást náhrdelníku nebo kravský vzor v bílo-černém provedení na sukni.
Na prvním záběru najdeme zmíněnou polokošili a na třetím se můžete pokochat i netradičním využitím cestovního pasu. Na molo během ostře sledované londýnské prohlídky vyšly i známé tváře typu Kendall Jenner, Irina Shayk nebo krásná Anok Yai.
Co se nám osobně ale nejvíce líbí, je fakt, že i přes aktuální směrování high fashion značek do vln streetwearu zůstal Tisci věrný původním hodnotám módního domu.
Celková tvář kolekce jaro/léto 2019 je tak postavena na ikonických kouscích a vzorech, které 44letý designér a jeho tým doplnili o současné prvky. Geniální krok, díky kterému Burberry nezaútočí jen na mladší generace, ale dokáže okouzlit i své dlouholeté fanoušky. A přesně tak to má podle nás vypadat.
Zda dané kroky plné odvahy a opětovné navázání spolupráce Riccarda Tisciho a Marca Gobbettiho (CEO) však přinesou renomované značce očekávaný úspěch, uvidíme až v nejbližších měsících.
Na závěr připojujeme záznam přehlídky.
Jednotlivé kousky z první kolekce si stále můžete koupit skrze instagramový účet módního domu.