Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
Vyzkoušej klub REFRESHER+ už od 25 Kč během prvních tří měsíců 😱
21. září 2018 v 13:13
Čas čtení 0:00
Vladimír Baško

Značka Diesel se spolu s Nicki Minaj a Gucci Manem staví proti kyberšikaně a nenávistným komentářům

MÓDA
Uložit Uložené

Všudypřítomná nenávist na internetu bohužel stále kvete. Hvězdy světového formátu se vůči ní však v nové kolekci Diesel vymezily.

Luxusní italská značka Diesel představila kampaň s názvem Ha(u)te Couture, která má za úkol postavit se proti nenávistným komentářům a s nimi související kyberšikaně.

Tváří se staly světové hvězdy z oblasti umění, modelingu nebo herectví, které mají s nenávistnými a závistivými řečmi bohatou zkušenost.

Každá celebrita vystupující v kampani bývá častým terčem kritiky veřejnosti a získala proto unikátní kousky navržené na míru.

Nicki Minaj flexí v oblečení s nápisem „The Bad Guy“ (zlý člověk), Gucci Mane nabyl označení „Imposter“ (podvodník) a Bella Thorne zase „Slut“ (šlapka).

V kampani dále vystupuje herečka Bria Vinaite, herci ze seriálu 13 Reasons Why Tommy Dorfman a Miles Heizer, jejich korejský kolega z branže Yoo Ah-In, plnoštíhlá modelka Barbie Ferreira, influencerka Yovanna Ventura a model Jonathan Bellini.

Kolekci můžeš nakupovat již nyní v kamenných prodejnách nebo online.

Domů
Sdílet
Diskuse