Všudypřítomná nenávist na internetu bohužel stále kvete. Hvězdy světového formátu se vůči ní však v nové kolekci Diesel vymezily.
Luxusní italská značka Diesel představila kampaň s názvem Ha(u)te Couture, která má za úkol postavit se proti nenávistným komentářům a s nimi související kyberšikaně.
Tváří se staly světové hvězdy z oblasti umění, modelingu nebo herectví, které mají s nenávistnými a závistivými řečmi bohatou zkušenost.
Každá celebrita vystupující v kampani bývá častým terčem kritiky veřejnosti a získala proto unikátní kousky navržené na míru.
Nicki Minaj flexí v oblečení s nápisem „The Bad Guy“ (zlý člověk), Gucci Mane nabyl označení „Imposter“ (podvodník) a Bella Thorne zase „Slut“ (šlapka).
V kampani dále vystupuje herečka Bria Vinaite, herci ze seriálu 13 Reasons Why Tommy Dorfman a Miles Heizer, jejich korejský kolega z branže Yoo Ah-In, plnoštíhlá modelka Barbie Ferreira, influencerka Yovanna Ventura a model Jonathan Bellini.
Kolekci můžeš nakupovat již nyní v kamenných prodejnách nebo online.