Oproti minulému roku navštívilo slavné muzeum o neuvěřitelných 25 % lidí více.
Na světě je přesně jeden manželský pár, který má dostatečný hudební kredit na to, aby mohl natočit videoklip ve slavném pařížském muzeu Louvre. Stalo se tak už v polovině roku 2018, kdy spatřil světlo světa track Apeshit od dvojice Beyoncé a Jay-Z, kteří si jako duo říkají The Carters a pod tímto titulem nám doručili i skvělé album Everything Is Love.
Podle očekávání se nová tvorba manželského páru těšila obrovským číslům, ale ty suverénně nejzajímavější přicházejí nyní přímo z Francie. Dozvídáme se totiž, že právě díky videoklipu zaznamenal Louvre světový rekord v návštěvnosti, kterého podle dostupných zdrojů zatím žádné jiné muzeum na planetě nedosáhlo.
V roce 2018 ho navštívilo neuvěřitelných 10,2 milionu lidí, což je přibližně o 25 % více než v předchozím roce. Muzeum po vydání klipu zavedlo speciální 90minutovou přehlídku mapující právě místa, která se objevila i na záběrech v doprovodu hudby a nyní se dozvídáme, že právě tento tah se velmi vyplatil.