Technologická společnost našla cestu, jak zdůraznit, které aplikace pod ni patří.
Společnost Facebook stojí za několika úspěšnými aplikacemi a komunikačními nástroji, přičemž jedním z nich je i stejnojmenná největší sociální síť na světě. Kompetentní se kvůli tomu rozhodli odlišit logo, které symbolizuje firmu jako takovou od toho, se kterým si všichni spojují platformu pro sdílení informací.
Původně bylo podle šéfa marketingu v plánu změnit jméno firmy Marka Zuckerberga, nakonec si však uvědomili, že by tento krok mohla společnost vnímat jako snahu skrýt se před medializovanými skandály. A tak prostě od dnešního dne bude mateřská společnost používat logo s vlastním fontem, které se na rozdíl od sociální sítě píše výhradně kapitálkami. Video sdílel i samotný CEO.
Nové korporátní logo dostane několik barevných provedení a veřejnost tak bude transparentnější, že využívá produkty Facebooku. Logo bude měnit své barevné provedení v souvislosti s aplikací, v níž se bude prezentovat – například v případě WhatsApp bude zelené, v případě Instagramu žluto-růžovo-fialové.
Aplikací a platforem od Facebooku sdílejících podobnou technologii a stejnou infrastrukturu je víc, než by si mnozí mohli myslet. Pod technologického giganta patří například i Oculus, Workplace, Portal a Calibra. Jejich týmy často spolupracují.
