Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
28. prosince 2019 v 18:40
Čas čtení 0:00
Jakub Paulík

Spotify v roce 2020 zakáže politické reklamy. Facebook však nadále odmítá změnu

TECH SPOTIFY
Uložit Uložené

S oznámením přišla společnost v pátek.

Spotify od roku 2020 skoncuje s politickými reklamami. Jak dodala CNN, tato změna se bude týkat pouze USA, protože na jiných trzích společnost politické reklamy nezprostředkovala. Krok odůvodňuje firma tím, že nebyla schopna kvalitně prověřovat politický obsah, a tak se rozhodla, že mu dá raději prozatím „stopku“.

„Budeme nadále rozvíjet naše schopnosti a rozhodnutí následně přehodnotíme,“ vyjádřil se mluvčí společnosti. Spotify se v tomto směru přidává k dalším platformám, jako například Twitter. CEO Jack Dorsey oznámil zákaz politických reklam prostřednictvím jejich sítě ještě v průběhu října. Stejně tak podle CNN učinili Linkedln, Pinterest či Twitch. K podobnému kroku zatím nepřistoupil Facebook, Google, Snapchat ani Reddit.

Přidej se do klubu REFRESHER+
Základní
125 Kč
Účtuje se jednou za 4 týdny
31,25 Kč / Týden
Přístup k prémiovým článkům
Přístup k benefitům
Méně reklam
150 kreditů každé 4 týdny na nákup benefitů
Roční - 17 %
1 500 Kč 1 250 Kč
Účtuje se jednou za rok
24,04 Kč / Týden
Přístup k prémiovým článkům
Přístup k benefitům
Úplně bez reklam
2 000 kreditů ihned na nákup benefitů
Sdílení článků kámošům a kámoškám
Všechny možnosti předplatnéhoMám slevový kód
Dokončením souhlasím s pravidly a podmínkami portálu Refresher.
Domů
Sdílet
Diskuse