Kofola přepracovala svůj původní reklamní spot tak, aby korespondoval s aktuální situací.
Kofola do své jarní kampaně #zlasky zapracovala i situaci, která na světě panuje. Svůj původní reklamní spot s názvem „Velká láska rohy přenáší“ upravila na „Schovej pusu pod rouškou.“ Každá z postav z původního spotu dostala na ústa roušku, a to včetně zvířat. Ústenky do reklamy zapracovala jako první na českém trhu. S informací přišel web Marketing&Media.
Původní i nynější verze jsou totožné. V nové verzi reklamy, režírované Jakubem Horákem ve spolupráci s WMC Grey, jsou akorát počítačově vytvořeny hlavním postavám i zvířatům ochranné roušky přes ústa. Dokonce i slogan Když ji miluješ, není co řešit, se v „novém“ spotu změnil na Schovej pusu pod rouškou.
Nový spot:
Původní spot:
Kampaň #zlasky byla rozjeta v reakci na šedesátileté výročí společnosti, které oslavila 27. března. V jejím rámci firma rozváží pití zdravotníkům i seniorům. Společnost také přestala, kvůli pandemii, distribuovat nápoje ve skle a v sudech.