Nová služba Škoda Connect si klade za cíl ušetřit majitelům nových vozidel co nejvíce času.
Balíček ti přijde z e-shopu přímo do kufru auta. Škoda přichází s novou technologií, která umožní kurýrům otevřít si kufr vozidla a dát do něho objednávku. Škoda Connect bude fungovat u nových vozidel v rámci objednávek z Alzy, Zásilkovny a DoDo. Automobilka o tom informovala na svých stránkách.
„Díky řešení Přístup do vozu zajistí vůz Škoda svému majiteli kvalitní službu i ve chvíli, kdy je pouze zaparkovaný a za normálních okolností by svému majiteli neposkytl žádnou přidanou užitkovou hodnotu. Touto službou rozšiřujeme naši řadu řešení v oblasti mobility a zákazníkům nabízíme časovou úsporu, pohodlí a v mnoha ohledech jim usnadníme každodenní život. Umožníme jim například využít dodání zásilek ve chvíli, kdy pracují, čímž odpadá čas, který by jinak strávili čekáním na kurýra,“ řekl člen představenstva Škoda Auto Martin Jahn.
Přístup do vozu je služba pro kurýry, kterým poslouží registrační značka a poloha vozu jako dodací údaje. Přes tuto funkci pak v případě povolení majitele vozidla kurýr odemkne auto a nakoupené zboží uloží do kufru. Vůz přitom kurýr může odemknout pouze jednou a jen v rámci stanoveného časového okna, které určí zákazník.
„Během samotného doručení není potřeba žádné interakce mezi zákazníkem a kurýrem. Kurýr lokalizuje a odemkne vůz pomocí aplikace ze svého telefonu. Vůz může odemknout pouze jednou v zákazníkem schváleném časovém okně. Kurýr vozidlo opouští teprve ve chvíli, kdy je zcela uzamčené. Jednotlivé objednávky a jejich stav dodání může zákazník sledovat prostřednictvím aplikace MyŠKODA,“ píše automobilka.
Škoda zatím službu testuje v rámci Prahy, v čemž bude pokračovat i do konce roku. Posléze má společnost rozšířit tuto možnost objednávky i do ostatních měst v Česku.