Při této příležitosti vznikne speciální edice Final 12, vyrobená v symbolickém počtu pouhých 12 exemplářů.
Když v roce 2019 ohlásila automobilka Mercedes-Benz konec slavného dvanáctiválce, byla svého času paradoxně první z německé prémiové trojky, která se tak rozhodla učinit. Ve srovnání s Audi či BMW právě výrobce ze Stuttgartu psal s agregáty V12 nejrozsáhlejší historii, protože tento technický klenot nemontoval jen do své luxusní limuzíny, ale také do tříd SL, S kupé/kabriolet či G.
Z těchto modelů se sice šestilitrový motor už opravdu vytratil, ale díky aktuální třídě S je to nakonec právě Mercedes-Benz, který jako jediný ze zmíněné trojice značek dvanáctiválec v současnosti ještě nabízí.
Přestože ohlásil jeho konec jako první, z portfolia se ještě dříve vytratil u Audi i BMW – verze A8 W12 se s příchodem nové generace nakonec do nabídky nedostala vůbec (i když ohlášena byla), zatímco aktuální generaci dvanáctiválcového M760Li už v Evropě minimálně rok nekoupíš.