Máš zkušenosti s tvorbou na sociálních sítích? Přines je k nám!
Kdo jsme?
Jsme REFRESHER, hlas moderní generace. Dokážeme článkem nastartovat kariéru umělce nebo utlumit divný trend. Kromě vtipných a jednoduchých článků tvoříme i hodnotné a naučné texty, představujeme lokální hudebníky, podnikatele a jiné šikovné lidi, píšeme recenze, natáčíme reportáže a různá videa.
Tvoříme vlastní redakční obsah, ale vytváříme kreativní řešení i pro naše klienty a partnery. Toto vše děláme nejen formou článků, ale i prostřednictvím sociálních sítí: Facebooku, Instagramu, TikToku, ale také Twitteru a YouTube. Všechny tyto komunikační kanály tvoří jeden ekosystém, který se navzájem propojuje, a tím vytváříme pro naše publikum komplexní zážitek.
Koho hledáme a proč?
Do týmu hledáme kreativního člověka, který rozumí sociálním sítím nejen na uživatelské úrovni, ale rozumí také kreativním strategickým aspektům a umí rozpoznat trendy, ještě dokud jsou fresh! Hledáme Content Creatora, který bude vytvářet klientský obsah pro naše sociální sítě.
Co budeš dělat?
- Budeš součástí týmu, který se stará o digitální kampaně pro naše klienty a partnery.
- Budeš vytvářet obsah na naše sociální sítě – na Instagram, TikTok, Facebook a YouTube.
- Obsah budeš realizovat na základě nápadů a vymyšlených kreativ od svého kolegy Idea Makera. Samozřejmě kreativitě meze neklademe, takže se klidně můžeš brainstormingu účastnit i ty.
- Vytvářet budeš jednodušší, ale i náročnější výstupy.
- Co se týká těch jednodušších výstupů, tak budeš mít k dispozici interní nástroj pro jejich přípravu, ten ti připraví kreativy na základě templatu. Ty budeš muset ještě zkontrolovat – jestli všechno sedí – a případně se postarat o potřebné úpravy.
- U náročnějších výstupů bys sis měl umět i vše esteticky nafotit a natočit (ať už jde o produkt, nebo tvé kolegy). Obsah bude tvořený na naše sociální sítě, takže ve formátech přijatelných na platformy.
- Výstupy by sis měl umět i sám sestříhat a umět využít i grafické programy, jako například Figmu.
- Nebudeš na to sám, budeš spolupracovat s grafikem a videoprodukcí, s ostatními kolegy a budeš mít podporu nadřízené na pozici Head of Content Strategy.
- Budeš se účastnit zajímavých kulturních akcí a koncertů a točit kreativní reels a stories! Zkrátka kreativitu musíš mít v srdci!
Jaké jsou důležité charakteristiky na této pozici?
- Kreativita. Ideálně na úrovni nápadů a idejí, ale hlavně v realizaci samotných projektů.
- Komunikativnost. Dobrá komunikace je základ, který od tebe očekáváme. Také se nebojíš konstruktivně kritizovat a konfrontovat druhé.
- Upřímnost. Když nastane problém, nebojíš se ho přiznat a rovnou navrhnout řešení.
- Flexibilita. Každý den je jiný a tvoje práce bude velmi dynamická. V jeden den tě pošleme na akci do centra Prahy, druhý den ke klientovi natočit reels na Instagram a třetí den můžeš tvořit na naše sociální sítě.
- Proaktivita. V týmu potřebujeme lidi, kterým opravdu záleží na produktu a našem růstu. Jedním okem děláš klientské zadání, druhým sleduješ konkurenci.
- Samostatnost. Na začátku tě vše naučíme, některé věci budeme dělat částečně nebo v rámci týmu, ale většinu věcí musíš po 2 až 3 měsících zvládnout samostatně.
- Time Management. Meetingy začínáme v době plánované v kalendáři. Tvá práce velmi úzce souvisí s dalšími činnostmi na jiných odděleních, a proto se snažíme být co nejpřesnější. Navíc na výsledky tvé práce nečeká pouze tým, ale i naši klienti a partneři. Pokud ale přece jen nestíháš (ani my nežijeme v ideálním světě), dáš vědět předem.
- Gramatika. Budeš hodně pracovat s psaným textem, takže dobrá gramatika se ti bude hodit.
- Vytrvalost a odolnost. Úkoly se hrnou a všichni čekají na výstupy. Umíš si zachovat chladnou hlavu.
- Všechny tyto vlastnosti budeš opravdu potřebovat.
Požadované schopnosti a zkušenosti:
- Máš přehled a orientuješ se v různých formátech na různých platformách a sociálních sítích (Instagram, TikTok, Facebook, ...).
- Pracovní zkušenost alespoň 2 roky na pozicích jako Social Media Executive/Specialist/Manager nebo na jiné kreativní pozici. Tato pozice je pro tebe ideálním krokem vpřed.
Co ti nabízíme?
Svobodu a důvěru. Ne automaticky a ne hned, ale pokud se staneš součástí našeho týmu a budeš se rychle učit věci, které nám fungují, rychleji dostaneš prostor pracovat na svých nápadech. Co dále:
- Práci na zajímavých zadáních lokálních i globálních značek.
- Flexibilní pracovní prostředí (office, homeoffice).
- Spoustu komunikace online a využívání různých inovativních nástrojů.
- Kolegy, které práce také baví.
- Prostor na růst, vyjádření názoru a vliv na směřování projektů a samotné firmy.
- Různé benefity pro zaměstnance, jako například Multisport kartu, vstupy na festivaly, lístky do kina, slevy na oblečení, teambuildingy.
Na jaký úvazek tě potřebujeme?
Full time nebo part time by za nás byl ideální.
Místo práce
Praha
Plat
Tvá odměna se bude pohybovat od 30 000 CZK.
Odměna se bude odvíjet od tvých zkušeností a schopností se co nejrychleji začlenit do teamu, naučit se, jak věci fungují, a dělat je včas a kvalitně.
Odkdy tě potřebujeme?
Co nejdříve, dle dohody.
Zaujala tě tato nabídka a chtěl/a bys u nás pracovat?
1. BIO: Řekni nám o svých (relevantních) pracovních zkušenostech a co ses při nich naučil/a. Co jsi vystudoval/a a co tě baví. Co děláš, když nepracuješ. Co jsou tvé silné stránky a co nám můžeš přinést. Klidně se rozepiš nebo jen uveď klíčová slova.
2. ŽIVOTOPIS: Přilož seznam předchozích prací, životopis ve strukturované podobě.
3. PORTFOLIO: Pokud máš, tak přilož i portfolio.
4. PROČ TY A PROČ U NÁS: Napiš, proč chceš dělat právě v Refresheru.
5. NÁSTUP: Kdy bys mohl/a nastoupit?
6. ZADÁNÍ
- ZADANÍ A
Vytvoř Instagram reel, který bude umístěný na instagramovém profilu @refreshercz. Klientem je společnost Swappie. Klient nám nechal volné ruce.
– Vymysli zajímavý nápad/ideu/příběh, aby si divák řekl „wow“.
– Upoutej pozornost od prvních sekund (při reelsech/tiktocích je to velmi důležité).
– Výsledkem bude prostříhaný kreativní reels s hudbou a popisem a s případným textem přímo na reels.
- ZADÁNÍ B
Připrav sérii za sebou jdoucích 3–4 IG stories pro klienta Bageterie Boulevard, které budou komunikovat jejich produkt – kuřecí suvlaki.
– Sám si k produktu najdi podklady nebo si ho sám kreativně nafoť, vymysli si k tomu texty, používej různé prvky Instagramu (GIF, ankety, kvízy atd.), abys zachytil pozornost followerů.
– Zároveň odkomunikuj důležité info o produktu.
– Použij font, který používáme na IG stories, a k černé a bílé barvě přidej maximálně jednu barvu.
– Výsledkem bude série stories v .ZIP v takovém stavu, abychom mohli vše poslat přímo klientovi.
- ZADÁNÍ C
Vytvoř IG Carousel pro společnost Bageterie Boulevard, v němž představíš produkt kuřecí suvlaki.
– Sám si k produktu najdi podklady nebo sám produkt přímo nafoť, vymysli si k tomu texty, které umístíš přímo na carouselové fotky.
– Nezapomeň na popis příspěvku.
– Výsledkem budou všechny obrázky IG Carouselu připravené v .ZIP a očíslované ve správném pořadí v takovém stavu, abychom je mohli rovnou poslat klientovi (+ popis k příspěvku).
7. OTÁZKY: Pokud máš jakékoliv dotazy, doplň je do mailu.
Celé to sepiš a pošli ve formátu PDF na [email protected] s předmětem #CONTENTCREATOR. Tykej, piš maximálně upřímně a otevřeně.
Výběrové řízení je otevřeno až do odvolání.