O své zkušenosti s empatickou pokladní se podělilo několik zákaznic.
Natalie Evans z Wrexhamu ve Velké Británii sdílela ve facebookové skupině Wrexham Town Matters velmi dojemný příběh. Téměř k slzám ji dohnala pokladní v jedné z prodejen obchodního řetězce Aldi tím, jak se chovala k jejímu autistickému synovi.
Zkušenosti sdílely i další zákaznice
„Můj syn je neverbální autista a velmi ho fascinují pokladny. Tato milá pokladní si na něj udělala čas a nechala ho, aby namarkoval nákup. Můj syn použil neverbální znak, aby jí poděkoval. Ona mu to oplatila a on jí ještě zamával. To, co by pro něj jinak mohlo být stresující, se tak stalo ‚relaxačním‘. Díky takovým maličkostem je nakupování s autistickým dítětem mnohem snazší,“ napsala na Facebook maminka k fotografii svého syna s pokladní.
Příspěvek zaplavily stovky reakcí. Někteří komentující se podělili o své zkušenosti se stejnou prodavačkou. Jde o Paulu Jackson a zákazníci si nemohou její přístup vynachválit. „Je to velmi milá paní. Mám roztroušenou sklerózu a někdy mi nakládání věcí do nákupního vozíku dělá problém. Nebo když platím kartou, prsty mě nechtějí poslouchat. Ona má vždycky tolik trpělivosti a pomůže mi,“ napsala Kirsten Delinicolis. „Snad si vedení těchto komentářů všimne, protože v Paule má milionovou zaměstnankyni,“ dodala.
I další komentáře pěly na konkrétní prodavačku samou chválu. „Určitě by si zasloužila stát se zaměstnankyní měsíce,“ stálo v jednom z nich. „Paula je úžasná dáma. Kdykoli se mnou byl můj 23letý syn, který je těžký autista a má ADHD a epilepsii, byla v chování k němu absolutní hvězdou,“ napsala Debbie Gavan Castle. Zdá se, že Paula Jackson bude mít u pokladny narváno.