ČSOB Stavební spořitelna dává po třiceti letech sbohem lišce. Nahradí ji modrý chameleon, který se stane novým maskotem skupiny ČSOB. Kdo se ti na tuhle pozici hodí víc?
Skupina ČSOB ve čtvrtek prostřednictvím tiskové zprávy informovala o tom, že maskot v podobě chameleona nahradí dosavadní lišku. Ta byla tváří ČSOB po dobu 30 let. Skupina poprvé představila chameleona v roce 2021 a tímto rozhodnutím naplňuje svou strategii jedné značky ČSOB, pod kterou nabízí všechny své produkty a služby.
„Naším cílem je vytvořit jeden silný brand – skupinovou strategii značky, která bude propojena se všemi našimi finančními službami, a to se nám dlouhodobě daří. Naposledy jsme v rámci těchto změn představili vloni v létě ČSOB brand i na pobočkách České pošty,“ uvedla výkonná ředitelka Skupinové komunikace ČSOB Renata Němcová Pixová.
ČSOB dokonce natočila spot, ve kterém výměnu maskotů oznamuje.