Verze 680 se současně stává nejvýkonnější variantou modelové řady EQS SUV.
To, že divize Mercedes-Maybach chystá svůj první čistě elektrický model, bylo avizováno už dříve prostřednictvím úvodního konceptu. I v tomto případě se jedná o klasický model značky Mercedes-Benz, který byl přizpůsoben potřebám ultraluxusní divize. Konkrétně jde o elektromobil EQS SUV, jenž v provedení Maybach přichází v dosud nejsilnější verzi 680.
Ta má dva elektromotory, jejichž kombinovaný výkon je na úrovni až 484 kW/658 koní a 950 Nm. Z nuly na 100 km/h zvládne tento kolos akcelerovat za pouhé 4,4 sekundy, díky čemuž jde o dosud nejrychlejší EQS SUV. Elektromotory čerpají energii z obrovské baterie, která má využitelnou kapacitu až 107,8 kWh, v rámci WLTP metodiky měření přitom automobilka slibuje dojezd 600 kilometrů. Systém podporuje 11kW AC a 200kW DC nabíjení, takže na rychlonabíječce by nemělo dobití z 10 na 80 % trvat déle než cca 30 minut.
Zásadní je pro tento model ale především jeho ultraluxusní interiér. Velký důraz je kladen na pohodlí a komfort, jejž mají zaručit zejména standardně dodávaná dvě samostatná zadní křesla. Ta nahradila konvenční zadní lavici. Mezi plně elektricky nastavitelnými sedadly je výrazný středový tunel (paket First Class), kde je držák na nápoje s chlazením a vyhříváním, vlastní sklenice nebo držák na tablet. Nechybí početně zastoupené náladové osvětlení, prémiová audiosoustava Burmester se 4D zvukem a 15 reproduktory, masážní funkce či profil Air Balance s parfémem.
Samozřejmostí je vyhřívání a ventilování sedaček. Vyhřívaná jsou přitom nejen sedadla, ale také loketní a hlavové opěrky. Interiér je vybavený skutečnými dřevěnými dekory, okna mají dodatečné vrstvy, zaručující dokonalé odhlučnění. Motivy Maybach přibyly i do infotainmentu MBUX (na rozdíl od klasického EQS SUV), který společně s digitálními budíky dostal nové barevné téma a styly zobrazení.
Verze Maybach se dále pyšní dvoubarevně lakovanou karoserií, specifickými 22" aerodynamickými disky, logem Maybach na nárazníku či na C-sloupku nebo výraznými chromovými prvky. Svůj charakteristický tvar dostala i zaslepená maska, která je tvořena úzkými vertikálními lamelami. V její vrchní části je pak nápis Maybach. Zajímavostí je, že jde o vůbec první elektromobil, a to nejen divize Mercedes-Maybach, ale i samotné značky Mercedes-Benz, která má tradiční znak i na kapotě.
O co nejlepší vyhlazení nerovností na silnici se postará vzduchový podvozek, který díky senzorům prediktivně nastavuje tlumiče a eliminuje vibrace. Stanovené ceny zatím neznáme, dá se však předpokládat, že základní cena přesáhne hranici 200 tisíc €.