Poslední Aventador od Mansory nese název Carbonado GTS.
Lamborghini Aventador je jedním z nejslavnějších supersportů tohoto století, není proto divu, že se těší velké pozornosti i v řadách úpravců. Důkazem toho je i Mansory, které za více než deset let působení vlajkové lodi ze Sant'Agata Bolognese poslalo na ulice nespočet úprav této ikony. A co víc, Lamborghini sice loni oficiálně ukončilo výrobu, protože na trh přišel nástupce, ale renomovaný německý tuner právě představuje další pozoruhodný výtvor, který slouží jako labutí píseň pro Aventador.
Jako základ posloužil Aventador SVJ Roadster, tedy jedna z vůbec posledních verzí tohoto supersportu, který Mansory kompletně přetvořilo na svůj vlastní výtvor pod názvem Carbonado GTS. Dvanáctiválcové lambo tak dostalo kompletní bodykit z uhlíkových vláken, který zahrnuje ještě členitější přední nárazník a kapotu, nové boční prahy, výrazný zadní difuzor či početně zastoupené otvory pro přivádění, respektive odvádění vzduchu.
Třešničkou na dortu je obrovské zadní křídlo a aerodynamické disky CV.7 Air, které mají vpředu 20" a vzadu 22". Obuty jsou do pneumatik o rozměrech 255/30 ZR20 a 355/25 ZR22.
Celek je následně lakován ve dvoubarevném odstínu, který Mansory nazývá Cupreus – jde o plynulý přechod z měděného do černého odstínu. V obdobném barevném motivu se nese i interiér, který byl celý přečalouněný, přičemž přibyly i karbonové dekory a loga Mansory. Vnitřku přitom dominuje motiv jakýchsi šípů, které najdeme nejen na sedadlech, ale také na palubní desce či přímo ve struktuře uhlíkových vláken.
Za kokpitem se již tradičně nachází 6,5litrový atmosférický dvanáctiválec, jehož výkon vzrostl ze 770 koní a 720 Nm na úroveň 603 kW/820 koní a 780 Nm. Díky vylepšením dokáže upravený Aventador SVJ Roadster akcelerovat na stovku za 2,8 vteřiny a uhánět maximální rychlostí až 355 km/h.