Envy Therapy radikálně změnila image, objem a také dostupnost produktů. Všechny kroky směřují k tomu, aby mohla tato česko-slovenská značka uspět na globálním trhu.
Síť klinik Envy působí na trhu estetické medicíny již 15 let. Vybudovala si jméno, které je zárukou kvalitního zákroku. Pobočky Envy najdeš v Praze, Bratislavě, Košicích a brzy i v Liptovském Mikuláši.
Klinika si zakládá zejména na transparentním a osobním přístupu k zákazníkům – můžeš si ověřit všechna zařízení, která používají, či celý průběh zákroku. Dokonce si můžeš zkontrolovat i specializaci a odbornou praxi personálu. Na méně zkušeného lékaře nenatrefíš, všichni specialisté mají dlouholetou praxi. Podle zakladatelky Natálie Selvekové máme na našem trhu skvělé odborníky a stejně kvalitní vybavení jako v zahraničí.
Jsme tady jako v USA. Dokonce můžeme zajít i na laser, který používají také Kardashianky.
Se stejnou myšlenkou kvalitních materiálů a transparentní komunikace začala značka pracovat i na vývoji vlastní kosmetiky. „Nejdříve jsme výhradně distribuovali jednu kosmetickou značku, se kterou jsme prováděli naše kosmetická ošetření. Už tehdy jsem pochopila, že v této oblasti chci mít mnohem větší slovo. Chci být tvůrce,“ vysvětluje zakladatelka. Při vytváření produktů myslela na konkrétní potřeby svých klientů.
Podařilo se jim vytvořit lovebrand
Na vývoji značky se podílely kosmetičky, dermatoložky a chemičky přímo z kliniky. 90 % výroby probíhá „in house“, Envy Therapy využívá vlastní laboratoře. Prototypy produktů nejprve testují kosmetičky se svými klienty.
Pod značkou Envy tak vznikly produkty Envy Therapy, které nabízejí domácí péči pro všechny typy pleti. Momentálně je to jediná česko-slovenská značka s komplexní nabídkou skincare, kterou si můžeš koupit v Douglasu. Doposud byly produkty dostupné pouze na klinikách nebo online. Tento česko-slovenský lovebrand učinil pomyslný krok k tomu, aby si ho zamilovali zákazníci na globálním trhu.
Nejenže se značka stává přístupnější, ale také radikálně změnila image. Na tuto změnu se strategicky připravovala několik let. Oproti záplavě bílých, béžových či pastelových balení, která jsou pro skincare produkty běžná, se Envy Therapy oblékla do naší trikolóry. Nový design vytvořily české vizuální umělkyně Daniela a Linda Dostálkovy a samotnou kreativu zastřešil Jan Králíček. Bílou, červenou a modrou doplňují šedá a černá. Každá barva představuje ucelenou skincare linii, která je určena pro jednotlivé potřeby pleti.
- Černá (Antiaging) – Tyto produkty obsahují účinné látky, které pomáhají redukovat znaky stárnutí pleti.
- Šedá (Clearing) – Tato řada je určena pro problematickou pleť se sklonem k zánětům a akné.
- Bílá (Essentials) – Nezbytné produkty pro každý den. Najdeš zde vše potřebné k odlíčení a čištění pleti.
- Červená (Brightening) – Pod touto barvou najdeš rozjasňující produkty vhodné pro mdlou, unavenou a barevně nejednotnou pleť.
- Modrá (Hydrating) – Tyto produkty ti pomohou hydratovat pleť. Jsou vhodné pro všechny typy pokožky, ale ocení je zejména lidé se suchou a citlivou pletí.
Mezi dlouhodobé cíle značky patří i více environmentální přístup. Plastová a hliníková balení proto vystřídalo sklo. Také přibyly refill verze produktů. Můžeš si je doplňovat do skleněné nádoby, kterou už máš doma. 200ml refill verzi dostanou všechny odličovače a cleansery a v budoucnu přibude i pleťový toner. PR manažerka Envy Andrea Coddington tvrdí, že zvýšení objemu samotných produktů v balení uzavírá jejich snahu o udržitelnost.
Pokud máš na své poličce produkt Envy Therapy, který nade vše miluješ, neobávej se, složení se nemění. Při nákupu budeš mít mezi produkty jen lepší přehled. Všechny výrobky si zachovávají své původní přírodní složení a patentované ingredience. Mezi použité patentované ingredience patří například Glycoderm™. Tuto látku tvoří kyselina hyaluronová a přírodní květový med, což přispívá k lepší hydrataci pleti.
Klinika Envy má ve svém kosmetickém portfoliu ještě jednu značku, kterou představila v listopadu loňského roku. Produkty Simpl Therapy jsou o jednoduché rutině ve třech krocích – čištění, sérum a krém. Jsou vhodné pro všechna pohlaví, věkové skupiny a typy pleti. Vybíráš si jen podle účinku, kterého chceš se svou rutinou dosáhnout. Tato verze je ještě dostupnější, produkty stojí od 450 do 650 korun. Stejně jako Envy Therapy ji najdeš i v drogeriích Douglas, na klinice a online.
Základem je přirozený vzhled
Nejdůležitějším faktorem, který ovlivňuje kvalitu pleti, je efektivně nastavená rutina. Zdraví pleti začíná v koupelně. Envy o tom vzdělává i své klienty. Za dermatologem můžeš jít kdykoli. Každý problém lze řešit bez ohledu na věk.
Podle Natálie Selvekové je poptávka po kvalitní kosmetice a estetických zákrocích velká a především Češky a Slovenky si na svůj vzhled potrpí. Často se však stává, že některé ženy vyhledávají konkrétní zákroky jen proto, že jsou považovány za trend. „Doporučujeme nepodléhat trendům, protože co svědčí jednomu, jinému nemusí a vypadá spíše hůře než lépe. Naše cesta je taková, aby vyzdvihla přirozenou krásu, zmenšila nebo zakryla nedostatky a člověk se cítil dobře, odpočatě a svěže,“ vysvětluje.
Investicím do kvalitní kosmetiky, či dokonce jemných zákroků se podle zakladatelky Envy nemusí vyhýbat ani mladší ženy. „V dermatologii platí, že když se o sebe důkladně staráš od raného věku, později nemusíš být moc invazivní. Nečekej, že po padesátce se vše vyřeší jedním kouzelným zákrokem. Důkladná péče a ano, i zákroky jako prevence jsou naprosto v pořádku,“ dodává.