Jsi rád*a oporou? Pojď se starat o pohodu v Refresheru!
Kdo jsme?
Jsme Refresher, hlas moderní generace. Dokážeme článkem nastartovat kariéru umělce nebo utlumit podivný trend. Kromě vtipných a jednoduchých článků se snažíme tvořit také hodnotné a naučné texty, představovat lokální hudebníky, podnikatele a jiné šikovné lidi, psát recenze, natáčet reportáže a různá videa.
Máme ve velké míře mladý, moderně smýšlející kolektiv. Spoustu zkušených i talentovaných lidí. Pracujeme na tom, aby naše firemní kultura byla jednou z našich silných stránek. Vážíme si každého jednoho člena týmu a záleží nám na tom, kam se naše společnost ubírá, proto se zajímáme o celospolečenská témata a prosazujeme hodnoty, o které se opíráme: slušnost, pravdu, nenásilí, pomoc slabším, toleranci, ekologii či zodpovědný přístup k drogám.
Proč hledáme Office Support?
Potřebujeme někoho na zkrácený úvazek, kdo se nám postará o chod officu, a někoho, kdo přivítá, usadí a pohostí každou návštěvu. Prostředí, ve kterém pracujeme, je pro nás důležité a chceme se tu cítit dobře. Proto hledáme nového kolegu nebo kolegyni který*která bude pánem*paní officu a bude starat o nás a o náš office.
Koho potřebujeme?
Na pozici Office Support hledáme komunikativního, pozitivně nastaveného a zodpovědného člověka. Na této pozici budeš mít na starost široké spektrum pracovních úkolů od péče o chod kanceláří, přípravy různé dokumentace až po pomoc s organizací teambuildingu. Pro člověka, který navštíví naše prostory, budeš prvním kontaktem s Refresherem, a tedy komunikace s lidmi a příjemné vystupování by měly být tvojí předností.
Co budeš dělat?
- Budeš dohlížet, aby kolegům a ani tobě při práci nic nechybělo a všichni byli spokojeni.
- Budeš udržovat pořádek v officu a sledovat, jestli máme dostatek všeho, co je pro naše fungování nezbytné (kancelářské pomůcky, káva, snacky...).
- Pokud budeme mít něčeho nedostatek, tak to objednáš. Tvým úkolem bude dodavatele služeb vyhledat, zajistit a komunikovat s nimi.
- Budeš vyřizovat kurýry a zásilky.
- Budeš vítat a usazovat naše návštěvy.
- Kolegové se na tebe budou moci obrátit, budou-li potřebovat pomoc. Například s objednáním dárku pro kolegu, připravit dokument, objednat hardware, rezervovat místa na večerní posezení nebo zařídit pracovní cestu pro naše kolegy.
- Až budeš vědět, že kolegům a tobě nic nechybí, tak se postaráš i o naše rostliny.
- Náš office potřebuje péči a pohodlí. Budeme velmi rádi, budeš-li proaktivně přicházet s nápady na zlepšení, ať už chodu kanceláře, nebo atmosféry na pracovišti.
Jaké vlastnosti jsou důležité na této pozici?
- Komunikativnost.
- Asertivita.
- Upřímnost.
- Proaktivita.
- Vytrvalost a odolnost.
- Cit pro pořádek a detail.
- Všechny tyto vlastnosti budeš opravdu potřebovat.
Požadované schopnosti a zkušenosti:
- Předchozí zkušenosti z oblasti office managementu jsou výhodou.
- Měl*a bys být dobře zorganizovaný člověk v rámci svého času, kalendáře i ostatních pracovních procesů.
- Umíš výborně komunikovat. Na této pozici je to klíčová dovednost, protože budeš představovat první kontakt v prostorách Refresheru.
- Máš zvládnuté fungování s Google workspace nástroji a Slackem.
- Jelikož budeš mít na starost více úkolů najednou, tak jistá míra flexibility bude zapotřebí.
- Očekáváme schopnost „nasát“ firmu, hledáme někoho, kdo bude fit do naší stávající kultury.
Co ti nabízíme?
Svobodu a důvěru. Ne automaticky a ne hned, ale pokud se staneš součástí našeho týmu a budeš se rychle učit věci, které nám fungují, rychleji dostaneš prostor pracovat na svých nápadech. Co dále:
- Komunikaci online a využívání různých inovativních nástrojů.
- Fajn kolektiv, uvolněnou atmosféru a kolegy, které práce baví.
- Prostor na růst, vyjádření názoru.
- Vstupy na festivaly, lístky do kina a slevy na oblečení.
- Různé benefity pro zaměstnance, jako například permanentku do moderního fitness centra v centru Prahy, otevřené články na REFRESHER+.
- Dog friendly office v centru Prahy.
Na jaký úvazek tě potřebujeme?
Spolupráce je na částečný úvazek. Jsme otevřeni se o rozsahu spolupráce pobavit a nastavit společně dle potřeb.
Místo práce
Praha
Plat
Ohodnocení nastavíme hodinově od 180 Kč/hod. Odměna se bude odvíjet od tvých zkušeností a schopností se co nejrychleji začlenit do týmu, naučit se, jak věci fungují, a dělat je včas a kvalitně.
Odkdy tě potřebujeme?
Co nejdříve, dle dohody.
Zaujala tě tato nabídka a chtěl*a bys u nás pracovat?
1. BIO: Napiš nám o sobě krátké bio: povaha, cíle, zájmy, co tě baví, případně co děláš, když nepracuješ.
2. PRACOVNÍ ZKUŠENOSTI: Pověz nám o svých (relevantních) pracovních zkušenostech a co ses při nich naučil*a. Přilož i seznam předchozích prací, životopis ve strukturované podobě, a pokud máš, tak i portfolio.
3. PROČ TY A PROČ U NÁS: Napiš, proč chceš dělat právě v Refresheru, co jsou tvé silné stránky a co chceš přinést do Refresheru.
4. KDY BYS MOHL*A NASTOUPIT?
5. OTÁZKY: Pokud máš jakékoliv dotazy, doplň je do mailu.
Celé to sepiš a pošli ve formátu PDF na [email protected] s předmětem #OFFICECZ. Tykej, piš maximálně upřímně a otevřeně.
Výběrové řízení je otevřené do odvolání. Držíme ti palce!