Kromě extrémního provedení poznáváme i konvenční v rekordní jízdě v rychlosti po dvou kolech na jednu míli.
V roce 2011 nám Nissan ukázal svůj kontroverzní crossover v ostré verzi Juke-R, pod jehož kapotu se nastěhoval agregát přímo z nekompromisního GT-R, tedy 3,8litrová V6 twin-turbo, který nabízí 362 kW/492 koní. Samozřejmě k sériové výrobě nedošlo, koneckonců šlo o koncepční vozidlo poukazující na možnost implementovat srdce z jednoho z nejlepších sportovních vozidel planety do konvenčního modelu. Mezitím samotný Juke prošel menším faceliftem, přišel s ještě kontroverznějším vzhledem, než tomu bylo doposud. Design se tedy nijak speciálně nezměnil, zmodernizovaná verze počítá s pozměněnými předními a zadními světlomety, které svým vzhledem připomínají bumerang. Juke si tak zachoval strukturu přední masky, která má přední světlomety rozdělené až do třech řad.
No a jak ukázaly poslední dny, Japonci nezanevřeli ani na vzpomínaný extrémní model, a tak nám v duchu výše zmíněných změn představují záležitost pod názvem Juke-R 2.0. Jak označení napovídá, jde o v pořadí druhé provedení R, které opět počítá s 3,8litrovým šestiválcem, i ten však postupem času prošel několika významnými změnami. Změny se odehrály za přední maskou i v případě neobvykle působícího městského crossoveru s pořadovým číslem 2. Juke-R 2.0 tak dostal do vínku agregát dokonce původem z vrcholného GT-R Nismo, čímž se dostáváme na hodnotu 441 kW/600 koní a 652 N.m. Bližší specifikace, stejně jako rychlostní parametry, neznáme. Čeho si však můžeme povšimnout, je značně pozměněný zevnějšek, díky kterému se teď na samotnou Godzillu tento Juke už i podobá. Jedinečný bodykit s novými nárazníky, rozšířenými blatníky (kvůli rozšířenému rozchodu kol zaručujíc lepší stabilitu) a upravenými prahy tak dává vozidlu úplně nový rozměr. Nechybí dělený spojler, karbonové komponenty včetně difuzoru. O následné výrobě zatím nepadlo ani slovo.
Ve spojení s nisaňáckým Jukem se v uplynulých dnech pojí i další zajímavá skutečnost. Jak jistě většina automobilových fanoušků ví, poslední dny se nesly ve znamení tradičního festivalu rychlosti - Goodwood Festival of Speed, který se právě dnes končí. Při této příležitosti došlo k dosažení nového světového rekordu. Konkrétně jde o rychlostní disciplínu jízdy výhradně po dvou kolech na konvenčním čtyřkolovém vozidle na vzdálenost jedné míle. O zdolání svého vlastního rekordu z roku 2011 se postaral právě Nissan Juke ve verzi Nismo RS, za jehož volant se opět usadil kaskadér Terry Grant. Jeho poslední a doposud nejlepší čas z toho roku se mu podařilo na první pokus překonat o neuvěřitelných 45 sekund, nakolik tentokrát celou měřenou část tratě projel po dvou kolech v čase 2:10 (v roce 2011 to bylo 2:55). Jednotlivé rekordní jízdy si můžete prohlédnout ve videích níže.