Česká automobilka Škoda vypouští do oběhu novou fotogalerii Superbu Combi.
Jedna z nejsledovanějších novinek posledních měsíců nejen na našem trhu. I tak bychom mohli označit úplně novou Škodu Superb, která v těchto dnech už ve velkém zaplavuje i domácí showroomy. Hype spojený s příchodem nové vlajkové lodě české automobilky je opodstatněný, vždyť kromě toho, že jde o jeden z nejočekávanějších a nejdůležitějších modelů u nás, stupňuje i fakt, že třetí generace se minimálně po designové stránce opravdu vydařila. Ano, po několika letech, kdy byly „liftbackové" Superby kritizovány za ne moc vydařené zadní partie, jsou očividně pryč, jelikož nový sedan střední třídy vypadá k světu prakticky z každé strany. To platí i pro praktické provedení Combi. To bylo představeno pouze nedávno, no a nejnověji se nám ukazuje už i na plnohodnotných fotografiích, na kterých je opravdu velikánský kombík zachycen v malebném prostředí.
Právě tam perfektně vynikne zvolená kombinace, na jejímž čele stojí sněhobílý lak, a tak se ve výsledku díváte na jeden z nejhezčích kombíků (ve své třídě) na trhu. Fakt, který byl možná před několika lety v případě Škody spíše utopií než realitou, je tedy skutečností, a přitom za tuto krásku nemusíte vysolit ani velký balík. Tedy, jak se to vezme, vždyť dobře víme, že se díváme na exemplář nabitý výbavou, která je na míle vzdálená té základní. Když už jsme u toho, základní cena Superbu startuje na částce od něco málo přes 570 000 Kč, přičemž pokud se poohlížíte po Superbu Combi, připravte si minimálně 629 900 Kč. Za to dostanete kombi s rozměry 4856 x 1864 x 1477 mm a rekordní zavazadlový prostor ve třídě, který vyniká svojí praktičností a velikostí až 660 litrů (to je mimochodem po Mercedesu třídy E kombi druhým největším kombíkem na našem trhu).
Abychom však jen nechválili, zmínit je už jen třeba, že v porovnání s konkurencí, zejména s odvěkým bestsellerem a trendsetterem, Volkswagenem Passat, nedisponuje full-LED světlomety a v interiéru vypadá o něco strožeji, za což může i absence plně digitálních budíků (Passat má 12,3" Active Info Display). Po stránce pohonného ústrojí najdeme pod kapotou známé agregáty, které mezitím „vyspěly", tedy zefektivnily svůj potenciál. Počítat tak můžeme s benzinovými motory 1.4 TSI, 1.8 TSI a 2.0 TSI ve výkonném spektru 92 kW/125 k až 206 kW/280 koní, naopak dieselové Superby Combi budou zastoupeny dvěma agregáty - 1.6 TDI (88 kW/120 k) a 2.0 TDI (140 kW/190 k). Jak už zaznělo dávněji, se Superbem se loučí známý 3,6litrový šestiválec, který poutal pozornost zejména čtveřicí výfuků (celkem paradox na Škodu) a jeho doménou jsou i dodnes naše dálnice, kde je s oblibou využívají muži zákona. Na závěr už jen informace o outdoorové verzi známé jako Scout, která je na plánu i pro tuto generaci a dříve či později určitě spatří světlo světa. V té doby však už budou naše cesty posety klasickými verzemi, proto se s nimi i na základě fotografií níže seznamte.