Oproti svým konkurentům nabízejí tito „profesionálové“ širší sortiment a zároveň přístup na značně vyšší úrovni.
USA zaznamenává v poslední období výrazně narůstající počet oblastí, kde se marihuana legalizuje. Ruku v ruce s tímto krokem si lidé začínají uvědomovat své možnosti a v žádném případě nezaostávají ani podnikatelé. Vzniklo už dokonce i množství donáškových služeb, které vám požadované množství přinesou přímo k vám domů. Žádná z nich se však podrobněji nezabývá tím, co prodává a vám se tak může stát, že si objednáte nekvalitní vzorek se slabším účinkem. A tak se Austin Heap, CEO a co-founder společnosti Potbox, rozhodl servírovat svým zákazníkům jen to nejlepší na trhu. Spolu se svým týmem odborníků nabízí širší sortiment a zároveň značně profesionálnější přístup.
Celý proces objednávání přes internet je při tom úplně jednoduchý. Stačí, když se společnosti v krátkosti představíte a poskytnete jim podklady od psychologa. Netřeba zapomínat, že v Americe máte na ďáblův salát nárok pouze v případě, že jste vlastníkem medicínského předpisu, který lze podle dostupných informací bez problémů pořídit i pro turisty, tedy jde prakticky jen o formalitu. Následně si z dostupných možností, například podle chuti vyberete to, co máte rádi a expert z Potboxu pro vás zvolí dva nejvhodnější vzorky. Jednoduché, no ne?
A čím se Potbox značně liší od svých konkurentů? Společnost vám poskytne dostatek informací o genetickém dědictví rostliny a také poznámky z předešlé degustace, díky čemuž si můžete vybrat přesně to, co hledáte. Balení obsahuje také dva předem připravené jointy grátis, které slouží jako ochutnávka a zároveň první pomoc, pokud se již nemůžete své objednávky dočkat. Zatím největší nevýhodou projektu je značně vyšší cena ve srovnání s ostatními donáškou. 8 gramů zážitků vás odlehčí o 150 dolarů, což je přibližně dvojnásobně více, než u konkurence, ale cena by se podle majitelů měla brzy snižovat. Takový luxus si zatím mohou zastánci užívat pouze v San Francisco Bay Area.