Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
3. listopadu 2016 14:12
Čas čtení 0:00
Martin Mičuda

Brabus vzal do parády luxusní GLS. Výsledkem je až 850koňové monstrum pro sedm!

TECH
Uložit Uložené

Jeden z nejrenomovanějších tunerů na světě se opět hlásí ke slovu.

Když Brabus představí nějakou novou bombu, zejména poslední roky jsme si už zvykli, že už nás asi nic nepřekvapí. Německý tuningový mág, který se soustředí především na úpravu modelů značky Mercedes-Benz, a hlavně jejich vrcholných verzí AMG, totiž vždy posune laťku automaticky pěkně vysoko. Za brzy uplynulý rok jsme tedy i tentokrát poznali množství všelijakých úprav, no a nyní přichází na řadu další pán na holení. Jelikož momentálně prakticky vše, co se pyšní plaketami AMG již zná svou úpravu i ze stáje Brabus, na řadu přišlo faceliftované GLS, které se tak začleňuje do skutečně nemalého a rozmanitého portfolia s dvojitým B v masce. Jelikož i v tomto případě se jedná o vrcholné provedení Mercedes-AMG GLS 63, které pohání osmiválcový motor, jeho úprava nese název Brabus 850. To je pojem sám o sobě, vždyť tímto dodatkem se pyšní nejbrutálnější úpravy v podání tohoto aftermarketového úpravce.


Pod jeho kapotou tedy bublá 5,5litrová V8 biturbo, její výkon však z původních 585 koní poskočil v duchu názvu úpravy na úroveň 850 koní, to však zdaleka není poslední dechberoucí údaj. Kromě toho zde máme točivý moment na úrovni neskutečných 1450 N.m a v neposlední řadě úchvatnou dynamiku. Tento přibližně 2,5tunový a zároveň 7místný kolos totiž zdolá 100 km/h z klidu jen za 4,2 sekundy, zatímco jeho maximální rychlost je omezena na magickou hranici rovných 300 km/h. Za četnými úpravami stojí nejen nová turbodmychadla, vstřikování či výfukové potrubí, ale i modifikace hlavy motoru a zvednutý objem na 6 litrů. Kromě úprav pod kapotou je možné individuálně sáhnout i po vylepšeních exteriéru či interiéru. Vnějšek tak může počítat se skutečně četným použitím karbonu, ať už v detailech nového předního či zadního nárazníku, ale i prostřednictvím více splitterů či dodatečných nástavců. Vzadu nechybí robustní difuzor a obrovská zdvojená dvojice výfuků, přičemž obrovské SUV může být postaveno až na 23" discích Brabus Monoblock ve více provedeních. Uvnitř také není nouze o patřičná vylepšení, ať už jde o specifické odstíny kůže a její prošívání nebo karbonové a hliníkové dekory, respektive detaily. Jak je zvykem, pádla pod volantem nabrala na rozměrech, no a skrze fotografie si snad už každý dokáže představit, jak umí vozidlo po jejich použití zastřílet z výfuků.

Brabus vzal do parády luxusní GLS. Výsledkem je až 850koňové monstrum pro sedm!
Zdroj: www.autoevolution.com
Brabus vzal do parády luxusní GLS. Výsledkem je až 850koňové monstrum pro sedm!
Zdroj: www.autoevolution.com
Brabus vzal do parády luxusní GLS. Výsledkem je až 850koňové monstrum pro sedm!
Zdroj: www.autoevolution.com
Brabus vzal do parády luxusní GLS. Výsledkem je až 850koňové monstrum pro sedm!
Zdroj: www.autoevolution.com
Brabus vzal do parády luxusní GLS. Výsledkem je až 850koňové monstrum pro sedm!
Zdroj: www.autoevolution.com
Brabus vzal do parády luxusní GLS. Výsledkem je až 850koňové monstrum pro sedm!
Zdroj: www.autoevolution.com
Brabus vzal do parády luxusní GLS. Výsledkem je až 850koňové monstrum pro sedm!
Zdroj: www.autoevolution.com
Brabus vzal do parády luxusní GLS. Výsledkem je až 850koňové monstrum pro sedm!
Zdroj: www.autoevolution.com
Brabus vzal do parády luxusní GLS. Výsledkem je až 850koňové monstrum pro sedm!
Zdroj: www.autoevolution.com
Domů
Sdílet
Diskuse