Zloději přicházejí s čím dál lepšími způsoby.
Množství velkých obchodních řetězců již dnes nemá problém s tím, když člověk přijde vrátit zakoupené zboží i bez bločku. Pokud zaměstnanci vidí, že produkt očividně pocházel z jejich obchodu a mají možná dobrou náladu, rádi zákazníkovi vyhoví, protože zákazník by měl být i tak vždy na prvním místě. Naneštěstí ne každý zákazník je zcela čestný, na což doplatili i v jednom britském obchodě Aldi.
Lstivý zloděj přišel do obchodu, chvíli se procházel a pak přišel rovnou do oddělení elektroniky, kde si vzal televizor o hodnotě 329,99 liber, tedy téměř 10 500 korun a s krabicí klidně přešel rovnou ke pokladnám. Nic netušícího pokladníka se s úsměvem na tváři zeptal, jestli by mu mohl za tento televizor vrátit peníze, a i když neměl žádné potvrzení o nákupu, pokladník mu peníze do posledního centu vrátil. Tedy, vlastně mu je nevrátil, ale rovnou daroval ze své pokladny. Jako by toho nebylo dost, během samotného procesu vrácení peněz si chlapík šel popovídat s manažerem prodejny, se kterým si pak podal ruku, což zřejmě pokladníka přesvědčilo, že je vše v pořádku a za několik minut už odcházel s deseti tisíci v kapse. Kdo umí, ten umí.