Dnes to na českém internetu opravdu žije. Jeden z prodejců velmi trefně poukázal na špatně fungující systém Alzy, který klame zákazníky.
Pravděpodobně jste už všichni měli možnost zaregistrovat, že jeden z největších prodejců elektroniky v našich dvou malých zemích zařadil mezi své produkty i eletromobily značky Tesla. Sice za nekřesťanské ceny, ale přece. Alza a její stránky však fungují zvláštním způsobem a prakticky zavádějí zákazníka při každé možné příležitosti. Používají levné techniky a například se snaží nalákat na koupi produktu tím, že k němu píší, kolik zákazníků ho právě sleduje a kolik si ho už zakoupilo. Tentokrát se však přepočítali více než obvykle, na což upozornil i jejich konkurent na své oficiální facebookové stránce, kterou naštěstí sleduje skoro sto tisíc lidí.
Každému je snad jasné, že systém zobrazující historii objednávek daného produktu je více než zavádějící a ve skutečnosti jde o obyčejný generátor, který by měl v zákazníkovi vytvořit pocit, že stejnou věc potřebuje i on. Alza však asi nezná míru a podle obrázku výše prý prodají čtyři Tesly za hodinu. I když na skladě mají jen dvě. Žádný problém. Jelikož CZC v příspěvku označili i Škodu a ta je působením na sociálních sítích velmi dobře známá, reakce na sebe nenechala dlouho čekat a marketingové oddělení zareagovalo skutečně vtipně. Následně se do diskuse přidal i Datart, který má pravděpodobně taky z fungování stránek Alzy srandu. Samotná Alza se k tomu pochopitelně nevyjádřila, vždyť v konečném důsledku se vlastně ani nedokáže bránit.
Na závěr přikládáme i celý původní příspěvek