Čtvrtek 23. 11. 2017 svátek má Klement

hledej na refresheru

„Tam by sednul granát“ nebo „Rovnou zastřelit“. Fotka prvňáčků z Teplic spustila na internetu lavinu nenávisti

Internetoví nacionalisté se tentokrát z bezpečí svých domovů pustili do žáků první třídy.

7. listopad 2017, 14:47
zdroj: Flickr.com
7. listopad 2017, 14:47

I něco tak nevinného, jako fotka prvňáčků, dokázalo pořádně rozproudit krev v žilách českých internetových hrdinů. Fotografii nových školáků zveřejnil Teplický deník v rámci seriálu Moje první školní tablo a netrvalo dlouho, než si jí povšimli i správci obskurní facebookové stránky Neklan. Obrázek první třídy, v níž jsou početně zastoupeny děti arabského a romského původu, sdíleli svým příznivcům, načež se spustila lavina rasistických urážek a vyhrožování smrtí.

 

Výzvy jako „Rovnou zastřelit“ nebo „Tam by sednul granát“, se samozřejmě nevyhnuly reakci a záležitost už prošetřuje policie. Samotná facebooková stránka Neklan byla už mezitím zrušena a redaktoři deníku z článku o prvňáčcích raději odstranili jejich jména. 

 

„Tam by sednul granát“ nebo „Rovnou zastřelit“. Fotka prvňáčků z Teplic spustila na internetu lavinu nenávisti„Tam by sednul granát“ nebo „Rovnou zastřelit“. Fotka prvňáčků z Teplic spustila na internetu lavinu nenávisti

„Tam by sednul granát“ nebo „Rovnou zastřelit“. Fotka prvňáčků z Teplic spustila na internetu lavinu nenávisti

Vyjádři svůj názor na článek
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Odpad Méně takových článků
Super! Více takových článků
Řekni nám, proč se ti článek nelíbí:
Děkujeme za tvůj názor!
Pomáhá nám i autorům při zkvalitňování obsahu na stránce.
Zobrazit 52 komentářů
Diskuse
Diskuse je jen pro přihlášené
52 komentářů
Seřadit komentáře podle oblíbenosti času přidání
avatar
bananovykolac7. listopad 2017, 16:24

Strach je prirodzený. Je pochopiteľný strach z inej kultúry, rasy, etnika, whatever. Úprimne si myslím že ak dá človek šancu rozumu, tak mu bliknú v hlave tie možné riziká masovej migrácie a miešania kultúr, to je pochopiteľné. Pochopiteľný by bol aj odpor, lebo však o "sloviänoch" je známe že lipnú na svojich akože tradíciách.. Ale čo kurwa nie je normálne je takáto nenávisť.. granáty, plyn, strieľanie.. wtf.. a potom sa nájde niekto kto povie že "ALE ONI BY NAM TO UROBILI!" takže to znamená že ak sú oni (všetci vraj) nenávistní, máme byť aj my? Lebo toto je ok.. Je rozdiel povedať: Nepáči sa mi príval ekonomických migrantov do Eúropy. A povedať: Nechceme tu žiadne prašivé negramotné čierne opice, postrieľať do jedného..
Len toľko.

8 Odpovědět · Nahlásit
avatar
zubikvojta9. listopad 2017, 16:16

Pěkné napsané :) :)

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Kal-man8. listopad 2017, 7:53

To je síla !!! Teď už ten Českej Národ vůbec nechápu .. Nadáváte cikánům a migrantům , že jenom cucaj stát a že jsou negramotní , ale když ti cikáni a migranti pošlou děti do školy , tak se vám to taky nelíbí a vyhrožujete granátama atd.. No je to normální ? Jestli si myslíte , že ty malí děcka to nevnímaj , tak jste vedle .. Co si asi tak myslíte , že z nich vyroste , když už od 1 třídy vyrůstají v nenávisti ? Jestli takto krmíte i svoje děcka , tak se nedivím že 70% Čechů jsou náckové nebo fašisti .

5 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Jerry Niko Fletcher11. listopad 2017, 9:08

My své děti ničím "nekrmíme". Naopak velmi spolehlivě je k zápornému postoji k sobě již od dětství svou agresivitou vychovávají právě ty dotčené minority. Jsou s ní konfrontovány již od útlého věku. Vy sami si svým jednáním vychováváte proti sobě nesmiřitelné odpůrce.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
3265 a9. listopad 2017, 20:25

jsi blb kal mane

1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Mirek Friedrich7. listopad 2017, 15:35

Adame S. Představ si opačnou situaci, třeba někde v Saudské Arábii, jak si myslíš že by tam reagovala většinová populace na fakt že je v nějaké škole nebo školce v první třídě menšina rodilých arabů a většina bílých dětí?
U nich by do té školy někdo ten granát opravdu hodil. :)
A to že ti češi nahoře ukážou strach o to kam se naše multikulti umírněná civilizace ubírá, hned znamená že se tím začne zabývát policie je taky trošku alarmující :)
Takže jestli mám to právo se ztotožnit aspon s jedním z těch komentářu nahoře tak mě zajímá: kam budou naše děti emigrovat? :).

2 Odpovědět · Nahlásit
avatar
TvojaBabka7. listopad 2017, 20:56

1. To by sa nestalo v škole ani v saudskej arábii ani afganistane, aby niekto reálne zaútočil na deti.
2. To je Saudská Arábia váš vzor? Prečo by práve táto krajina mala byť našim vzorom v prístupe k obyvateľstvu.?

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Adam S.7. listopad 2017, 16:56

Ahoj Mirku, myslím, že o obavách z jiných kultur se dá diskutovat i bez „střelby“ do šestiletých dětí. :)

2 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Petráč Marák7. listopad 2017, 19:12

oo milý ,,novináři,, doufám že zažiješ to kulturní obohacení ve stylu džihádu,nejfanatičtějšími bojovníky IS jsou lidé narození v evropě ,kterým dali nevěřící vzdělání,soc.dávky a přesto proti nám vedou svatou válku,i muhamad atta byl malý kluk. tak až ti jednou bouchne u zádele papinák plný hřebíků ,poděkuj vám podobným a vem te se za ruce,pokud je budete mít a jděte do ........ já nechápu že vy kavárníci a ,,elity,, si furt myslíte že jste,jsme lepší než lidé dřív ne oni byli lepší viděli zlo a rozpínavost islámu a nakopali Karymu Mustafovi Pašovi u Vídně řit,na lidi Jako byl polský král Jan III Sobieský, Karel Lotrinský jsem hrdý, To byli ELITY ,ne dnešní zrádci svých národů v Bruselu a pisálci podobní vám,sluníčkam z neziskovak a vyhulený levičácký paka

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Albru7. listopad 2017, 16:05

Myslím, že strach opravdu nemá nic společného s házením granátů na děcka v první třídě.

4 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Jerry Niko Fletcher8. listopad 2017, 2:26

Rozhodně jsem proti komentům typu "zastřelit", "granát mezi ně" apod. Přece jenom jsou to děti. Na straně druhé bych já osobně své dítě do této třídy nikdy nedal. Tři učitelky (asistentky) místo jedné říkají vše. Úroveň výuky bude naprosto katastrofální, a spíše se bude vše točit kolem "krocení dravé zvěře", a až někde daleko vzadu bude nějaké vzdělávání. Pro mě naprosto nepřijatelné.

2 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Nikca Holubova7. listopad 2017, 23:17

Chcipaci rasisticky

2 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Jana7. listopad 2017, 18:09

Pane Adame, mne spíše zaráží to, že když naši arabští spoluobčané veřejně šíří nenávist vůči původnímu obyvatelstvu, kde nás veřejně označují za "bílé kurvy", vyhrožují podřezáním a uznásilňováním, přejí našim dětem, aby chcíply hlady až jim pozabíjejí jejich bílé prašivé rodiče.... tak je to vlastně úplně v pořádku a po těchto projevech ani pes neštěkne. Ale běda když nějaký "bílý" neudrží nervy na uzdě a napíše nepřiměřenou reakci typu střelby do dětí, což jistě většina lidí odsuzuje, tak se najde někdo, kdo urychleně vypíchne ty "alarmující komentáře" a paušalizuje je na většinovou společnost jací jsme to my čecháčci rasisti a šiřitelé nenávisti. Nenávistných komentářu našich arabských spoluobčanů jsem měla tu čest číst více než dost. Tuto "nevraživost" vytváříte vy, novináři, kteří již, dávno tomu, neděláte svou práci nestranně a nezaujatě.

2 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Marek Wolker9. listopad 2017, 6:24

A to je kde, pošlete zdroj. Pokud je to pravda.A je to autentické? Z fotky jsem taky zděšenej jak vypadá česká první třída. To že pottřebuje učitelku a 2 asistentky to je taky mazec. Ale fakt s těma granátama je to dost přehnané. Jsou to ještě děcka a toto vnímají, pak nás budou opravdu nenávidět. A navíc pak jsme stejní jako oni. Jako je a jejich rodiny deportovat, to třeba jo ale výhružky likvidací. Teď se formuje jejich povaha a tyhle křivdy a traumata je poznamenají na celej život.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Petráč Marák7. listopad 2017, 19:18

přesně, nám můžou černí panteři nadávat,sekat nás mačetama,okrádat a diskriminovat,to je v pořádku,dnes už blokují za to když napíšete černá je černá, češi sou prej rasisti zni z OSN, no dobrý,japonec 3 ve volbách, suprstár vyhráli několikrát cikáni, větnamců si nikdo nevšimne, lidem nevadí jakou má kdo hubu,měj si třeba růžovou,ale dělej co máš,chovej se dle našich zákonů a nikdo si tě nevšimne. lidem prostě vadí pozitivní diskriminace,dostávat vše bez práce na úkor těch bílejch buranů který makaj a platěj daně

2 Odpovědět · Nahlásit
avatar
dylan367. listopad 2017, 23:28

To by vám šlo,to je přesný typ téma při které dokážete čučet do pc namísto jiné aktivity.Zajímavé je to,že většina diskutujících reaguje při takové téma alarmující rýchlosti.Přístě až budete reagovat stručně popište z článku který budete komentovat,kdo a jak moc vám ublížil.Na všechno umíte jenom brečet,můžete mít majetky pořád to bude málo i když vám nikdo nic neudělá ubližují vám všichni hlavně ste zapoměli se podívát na svuj vlastní život(DOKONALEJ!!!).Jste chytrý,spravedlivý,pilně pracující,živíte mnoho cizích lidí,pomohli jste,dali jste ,jste hezký,máte jedinečnou barvu pleti,oni vám také ubližují,oni vás okradli,zmlátili......a co ještě všechno??????Jo a nezastávám se nikoho ani černého ani bylého.Jenom nesnáším lidí který hází podle činu jedince vše ostatní do stejného pytle!!!!!ODPADE JEDEN....

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
klasa8. listopad 2017, 7:15

Jste jednička přečtěte si svůj příspěvek a zjistíte, že jste se dokonale popsal!

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Jerry Niko Fletcher8. listopad 2017, 3:14

Tedy nevím kde žijete, ale nikdo nikoho nehází do jednoho pytle podle činů jedince. Cikáni jednají paraziticky jako celek (čest výjimkám). O agresivitě ani nemluvě. Pokud to chcete popírat, možná byste si ve výplatní den soc. dávek měl stoupnout před sociálku. Menšina, která tvoří cca 7% obyvatel tam naprosto jasně převažuje. No a o muslimech se vůbec nebudeme bavit. Jejich přínos Evropě, potažmo původnímu obyvatelstvu je jasně čitelný dnes a denně na západ od našich hranic. A je zcela jedno, že nám zatím tady "nic neudělali". Jednoduše je tady nikdo nechce proto, že si sem logicky nebudeme tahat někoho, kdo všude kam přijde produkuje pouze násilí a dokonce to veřejně prohlašuje jako svůj záměr. Tomuto odmítnutí se říká prevence.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Michele Malochů8. listopad 2017, 7:35

Berte to tak že se alespoň naučí naší kultuře a nebudou znich ti "teroristi".

1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
3265 a9. listopad 2017, 20:30

ty se tak toho naučí

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
ANONTOP8. listopad 2017, 19:34

A sluníčko nám svítí...... HAHAHA

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Michele Malochů8. listopad 2017, 7:46

Mimochodem.
1. Křesťanství v počátcích také nebylo zrovna dvakrát mírumilovné náboženství stačí si vzpomenout na Křížové výpravy.
2. Šaškárna v Česku jak sme ohrožení terorismem, je podle mého názoru nesmysl protože tu není žádný cíl který by mohl mít v případě napadení mezinárodní vliv na politiku, tudíž sloužíme maximálně jako "přepravní stanice" ale u nás není důvod proč by měli zautočit.

1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Petr Tryščuk8. listopad 2017, 8:30

To co píšete jen ukazuje, jak jste vy sluníčku hloupá.

Křížové výpravy nebyly na počátku křesťanství ale první až v roce 1095 - tipněte si jak dlouho v té době bylo už křesťanství na světě? Světe div se - už 1095 let, to jsou věci co?
Kř. je (jako každý monoteismus) zlo, které upevňovalo centralizovanou moc, ale vzniklo z "lásky" a jako nenásilný proud - viz. Iroskotské mise na našem území, hutnější to bylo až za Cyrila a Metoděje, ale masakr byl až za Franků, těch předchůdců co nám dnes stejnou vervou rvou do Evropy miliony teroristů.

Ale i tahle vaše blbost nemůže soupeřit s tvrzením, že když tu teď nemají proč zabíjet, tak se jako nemáme bát.

-1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Michele Malochů8. listopad 2017, 9:35

Laskavě mě nepoučujte. Chtěla jsem tím říci že křesťanství vždy nebylo tak mírumilovné a nešlo o přesný rok + 1095 určitě bylo všude co? Když tvrdíte že to nebyl počátek. Jak dlouho je Islám na světě? Mimochodem První zmínky o Islámu jsou u nás od dob Cirila a Metoděje. Řeší se to až teď. Zajímavé je že v Japonsku může být tak protichůdné náboženství jako je Taoismus a Confucianismus vedle sebe bez konfliktů a další jiná náboženství. Aby jste se nemílil tak se Islamistů nezastávám ale ani je neodsuzuji je to jinná kultura, jen mam SVŮJ názor že tyhle opatření jsou zbytečná a překrývají úplně něco jiného.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
klasa8. listopad 2017, 6:53

Nechápu proč se někdo diví, že někteří píší nenávistné komentáře vždyť je k tomu nepřímo podněcuje vláda a všichni ti slavní sluničkáří jejich agresivní politikou na obranu menšin, dotáhli to tak daleko, že menšiny mají větší práva a sociální dávky než majoritní občané a pokud se toto nezmění tak tato nenávist bude jen gradovat. Přeji hezký den.

1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Kal-man8. listopad 2017, 8:06

Všichni v této zemi mají stejné práva a zákony platí pro všechny !!! Jestli vám mohu doporučit omezte sledování TV Nova a podobných hovadin!! A téma soc . dávky bych asi nerozebíral , protože je nečerpají jenom cikáni , ale i majoritní občané, když ty byty pronajímají těm cikánum na soc.dávkách..Vzít si za 1+1 o velikosti 36m2 10000 kč je slušnej zisk , navíc když vám to zapltí hypotéku atd. tak je to super ne ?? Ale to už se neřeší .. Skuste se informovat než začnete plácat nesmysly , to vám totiž na TV sračkách neřeknou .

1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Pavel Nezval8. listopad 2017, 20:27

Ano, a právě proto, že mají všichni stejná práva mají černé děti tři učitelky a bílé jednu. Máte to na fotce a stejně si tu do očí bijící diskriminaci neuvědomíte. Vy inteligente.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
27mila8. listopad 2017, 17:48

ok

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
klasa8. listopad 2017, 8:57

Milý pane vy jste zřejmě nečetl ten příspěvek jinak by jste si všiml, že v prvé řadě píší ó neúměrné podpoře vlády menšinám, že jsou mezi nimi i majoritní jedinci nebo skupiny je věc jiná tyto osoby se vyskytují ve všech státech i zřízenich, byli i za komunistu.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Michal Vitouš7. listopad 2017, 21:57

Češi no...jakoby ty děti mohli za to,že je vychovávají rodiče v určité víře,nebo že mají odlišnou barvu pleti.bohužel v našem knedlíkostánu bude můj názor znamenat,že jsem posranej sluníčkář,ale nikdo se nepozastaví nad tím,jak odporný věci jsou tu zamindrákovaný český párkožrouti schopný napsat o šestiletých dětech.

1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
27mila8. listopad 2017, 17:52

ok

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Pavel Nezval8. listopad 2017, 20:23

Nevím jestli z těchto "dětí" vyrostou teroristi, vrazi, zloději nebo cokoliv jiného. Je zde sice velká pravděpodobnost že jedno z toho z nich bude, v životě daně platit nebudou a my je budeme živit stejně jako jejich rodiče, ale nechci na to poukazovat, protože to nemůžu říct s 100% jistotou.
Na co bych ale rád poukázal, že zatímco prvnáčkům od rodičů, kteří platí daně stačí jedna učitelka. Těmto, jejihž rodiče žádné daně neodvádí stát velkoryse přidělil učitelky tři.
Žádám, aby stát okamžitě přestal přestal diskriminovat své občany a zvýhodňovat cizince!!!!! Tohle je rasismus, kdy na bílé dítě připadá 0,05 Učitele a na černé 0,15
Stop Rasismu, chci rovnost a stejné podmínky pro všechny!!!!!!!!!!!!!!

1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Vašek Kašpárek7. listopad 2017, 18:29

Ne že bych si chtěl na pana autora nějak stěžovat. Ale vůči diskutujícím k poplašné zprávě tzv. Neklana byl drobet nespravedlivý. Nikoli všichni tam totiž spílali těm dětem do teroristů. On je to taky vůči prvňáčkům pěkný nesmysl. Pravda - převážná část nadávala hrozně. To skutečně nebylo vyjadřování obav (což by se dalo vzhledem k situaci pochopit), to byly nenávistné, nepříčetné, rasově motivované plivance. Fašismus. Ale argumenty - ostatně jako i zde - nevyložil nikdo. - Bylo pár příspěvků, které nesouhlasily s tím prudičstvím (a jejich lajků). Teprve poté, co se v diskusi objevilo varování - přímý poukaz na zákon o osobních údajích, byla alespoň fotografie odstraněna. Otázka je, jak daleko je ta věc u Teplického deníku, z jehož stránek byl snímek se jmény dětí prý získán.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Hansel Grettel7. listopad 2017, 17:08

Beztak byla diskuse založena z nějakého falešného účtu od členů Hatefree, aby zase dokázali, že existují.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
filip.hesoun12. listopad 2017, 19:53

No co na to říct..... JDĚTE DO PRDELE!!!
Na mé Střední škole je +/- 5 autistů(Romů), ruska a větnamka z cca 40-ti studentů tak jděte do prdele!
Tohle je rakovina která musí chcípnout (nejspíš Okamurovci). proč útočí rasově na malé děti?!

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
štístko7. listopad 2017, 19:37

Pro ty dementy co tu píšou ty komentáře kdyby se naše česky děcka chtěli učit tak by neseděli doma u počítačů, ale ve školkách a školách !!!

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Georrrge688. listopad 2017, 0:08

ŠTÍSTKO:
Ve škole jsi měl(a) sedět především ty, nesedět doma u počítače a naučit se pravopis !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
jult07. listopad 2017, 19:50

Och

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
alkyoncz7. listopad 2017, 21:50

Semeno je zaseto , je to jen otázka času.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
dylan367. listopad 2017, 22:58

Nojo,Typický český národ,nechápu jak někdo může být až tak bezcitný,že šíři nenávist už dokonce i proti nevinným dětem.Co by se asi stalo kdyby ten granát někdo hodil mezi děti tich chytráku co tak čumí na pc a šíři rasizmus? At je to bíly nebo černý všichni tí který touží jenom po krvé prolití nevinných lidí budou jednou za všechno souzení,každému jednou svíčka života vyhasne.Všechno co se píše v bibli se pomalu ale jistě naplnuje.Nakonec životný cesty budou všichni stejně souzení.Uznávejte si kdo chce co chce,ale pamatujte,všechno zlé i dobré se každému vrátí mnohonásobně.Taková malá zem ve vesmíru ve kterém jsou lidí jedineční tvor a široko daleko není žádná záchrana pro případ celosvětovým katastrofám.Ten kdo si myslí,že může beztrestné soudit a ubližovat jiným se hodně plete.Lidí si neváži ničeho.Jak by asi vypadal svět bez nenávisti,válek....atd.Všichni se honí jenom za bohatsvím,slávou.....Nakonec na každého dojde.Mějte se hezký a doufám,že tich dobrých je a bude vždycky víc.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Martin.prenosil8. listopad 2017, 14:09

Samozřejmě tyhle násilné řeči nejsou rozhodně OK. Ale právě v Teplicích žijí musilimové, kteří nežili někde támhle na okraji pouště ale většinou to je střední a vyšší třída, která fakt kvůli tomu, že se báli o život neutíkali. Neříkám, že emigrovat nemůže každý viz slováci do ČR, nebo čechoslováci před rokem 89, ale pokud člověk emigruje a je "přijat" neměl by se povyšovat nad původní obyvatelstvo, k tomu patří i určitá obezřetnost ze strany původních obyvatel(né, nenávist). A tady to zde moc nefunguje, jako například, když jde arabská rodina nakupovat, tak doopravdy nechcete být v kůži prodavače, nebo v létě ve zdejším parku, kde se arabská komunita schází, tak jako bílej člověk, tudy nechcete procházet.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Kubíno8. listopad 2017, 19:57

Takže z vašeho komentáře vyplívá, že když lidé posílají své děti do školy, tak se povyšují nad ostatní?? :D :D
Pokud narážíte na to, že je na fotce více dětí z jiné rasy než jsou Čecháčci zvyklí, tak to rozhodně není problém jejich komunity. Xenofobní rodiče radši svá "bílá" dítka dají dohromady do jiných tříd a škol. Nebo si myslíte, že všechny základní školy v Teplicích (dejme tomu, že jich tam může být deset) mají v první třídě jen romské a arabské děti?
Prosím řekněte mi v čem je problém jít po parku, kde se tito lidé například scházejí? A kolikrát jste třeba viděl, že Arab v Penny Marketu při placení znásilnil prodavačku, jak vy to tady skoro prodáváte? :D Nevím jestli to je ještě k smíchu, spíš jste k pláči.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Petr Hdpe7. listopad 2017, 17:23

Není to vůbec nevinné,za paru roků budou nárokovat svoji kulturu předků a jejich odkaz.Proto je to právě "zaobaleno" do "prvňáčků",aby byl dehonestován a pranýřován obyčejný selský rozum .Toto bohužel nastavili kavárníci,sluníčkáři,inkluzisté a jim podobní vzorní exempláři hno*je.

-1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Marek Wolker9. listopad 2017, 6:48

proto říkám deportovat a i to je nebezpečné, protože ta křivda v nich zůstane a můžou se vrátit v dospělosti i s výbušnýmy batohy. Granáty a střelba to je moc, to už bysme byli jak jejich rodiče ještě horší, protože na školu, nebo školní hřiště snad nikde nezaútočili.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
filip.hesoun12. listopad 2017, 20:08

To se nikdy nestane. Jen pokud nevíte pane Wolkere kontrola na hranicích je nyní přísnější a na letištích jen tak bez kontroly neprojdou + a kdyby se našli nějaké ty výbušniny tak by hned byl/a odvezen/a na protiteroristickou a musel/a by prokázat že je má legálně opatřené např.:(do kamenolomu nebo k demolici budovy). Prostě naše země je jedna z nejbezpečnější zemí světa

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Petr Věnceslav7. listopad 2017, 21:52

Jak jinak, náckové a bolševici jsou jedno a to samé, všichni dementi tu řičí, že se cikáni neučí a když už jdou do školy, tak je to taky špatně, národ retardovaných dementů.:-)

-1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
ANONTOP8. listopad 2017, 19:41

No s těma dementama bych šetřil..... nepletl bych si nácka s bolševikem to je velkej rozdíl. Od dob co se již neeviduje ve školství cikánské etnikum nemá nikdo přehled jak to je. Že jsou mezi nima normální to je pravda, ale většina do té školy nechodí.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Jerry Niko Fletcher8. listopad 2017, 3:24

Ehm, jste tak trochu mimo. Národ "retardovaných dementů" bude brzy právě z té cikánské menšiny, pokud se rychle nevzpamatuje. Podle statistik totiž až 25% nedokončí ani základní školu (tzn. vyjde třeba v sedmé třídě), a pouze cca 7% má maturitu. O VŠ vůbec nemluvím, Tam jsou to snad jen promile.

1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Kal-man8. listopad 2017, 7:30

Jestli jsou takoví dementi i na školách jako jseš ty , tak se ani nedivím , že ti cikáni nedochodí ani základku ..Nevím odkud čerpáš informace , ale meleš pěkný sračky ! Znám plno romů co mají maturitu a teď normálně studují konzervatoř a jejich dost . Je pravda , že je jich dost co zas nemaj ani ten vyuční list , ale o to by se měl postarat stát , takže jestli chtějí čerpat soc. dávky , tak bez vzdělání jejich dětí by správně neměli mít nárok ani na korunu, ale to je problém trochu jinde..

-1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Jerry Niko Fletcher12. listopad 2017, 17:58

Ještě dodám, že 35% dětí tohoto etnika musí vzhledem k jejich nízké inteligenci navštěvovat zvláštní školu(dnes tzv.speciální), asi 60 procent práceschopných cikánů nepracuje a je na dávkách, a kriminalita obecně je u nich 3- 5x vyšší než u majoritního obyvatelstva. Dále cituji jednu studii Ministerstva školství: "Podíl romských dětí, které předčasně opouštějí běžné základní školy, dosahuje téměř 39 procent. Předčasný odchod ze základního vzdělávání je tak u romských dětí osmkrát častější, než činí celostátní průměr. Také učňovský obor jich dokončí pouze polovina", "Na čtyřletá gymnázia odejdou pouze dvě romské děti z tisíce, dalších šest pak na víceletá,". Takže pokud ty znáš "plno romů, kteří mají maturitu", tak znáš zřejmě všechny v republice. to, co uvádím jsou oficiální čísla. "Sračky" , nebo spíše lži tady meleš pouze ty.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Jerry Niko Fletcher12. listopad 2017, 17:43

Takže speciálně pro tebe ty inteligente ještě upřesním, že v roce 2015 studovalo v ČR na vysokých školách cca 100 cikánů, dokončené středoškolské vzdělání mělo asi 5% a cca 30% této populace je NEGRAMOTNÝCH. Stačí ti to?

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Marek Wolker9. listopad 2017, 6:45

tak znám jednoho cigána co má vš, 4 mají maturitu a asi 10 co má vyuční list a 10 co má sotva základku. Takže asi tak.

0 Odpovědět · Nahlásit
Odebírej REFRESHER videa
Nejčtenější