Lidé nazvali iPhone 4 revolučním, i když vyšel už v roce 2010.
Jen před pár dny jihokorejský výrobce Samsung ve své nejnovější reklamě neútočil jen na svého rivala z Apple a jeho iPhone, ale zaměřil se v ní i na uživatele této konkurenční značky, do kterých se jemně opřel. Fanoušci nakousnutého jablíčka se tak mohli cítit po jejím zhlédnutí mírně dotčeni, ale zachovat si dobrou pověst jim nepomohli ani jejich kolegové.
Jimmy Kimmel, známý díky své talkshow, se rozhodl už klasicky po vypuštění nové generace do prodeje poslat svůj tým do ulic, aby otestoval fanoušky Apple. Tentokrát měli zhodnotit nejnovější iPhone X, který recenzenti z celého světa vynášejí do nebes a prodává se jako na běžícím páse, ale háček byl v tom, že do rukou dostali úplně jiný model. Tým kolem Jimmyho dokonce sáhl až 7 let dozadu, kdy světu smartphonů vládl iPhone 4, a přestože je mezi oběma modely značný rozdíl, američtí konzumenti se na tuto návnadu nechali chytit. A to zejména tehdy, když měli tento „nejnovější“ iPhone popsat jen jedním slovem.