Polák chce společnost upozornit i na negativnější úhel pohledu.
Nejlepší umění v lidech vyvolá a následně i zanechá hlubokou emoci. Polský umělec Igor Dobrowolski odjakživa svoji tvorbu naplňoval pozitivními i negativními pocity, ale v poslední době se zaměřuje spíše na ty negativní, protože náš svět má od čisté pozitivity daleko. Ve své nejnovější práci si vzal na mušku velké oděvní společnosti a značky, které využívají pro výrobu svého stylového oblečení většinou méně rozvinuté země jako například Bangladéš, kde jsou podmínky v továrnách zcela otřesné a v minulosti si už vyžádaly i životy.
Jak napsal slovenský portál Fičí.sk, Igor svou novou tvorbu rozvěsil po městech jako Varšava, Praha či Berlín, aby všem lidem na ulicích připomněl, jak vznikal jejich oblíbený svetr, který si pak koupili ve skvělé ceně v nejbližším obchodě. Není pochyb o tom, že Igorova tvorba je skutečně emotivní a sám se o tom přesvědčuje i na vlastních výstavách, kde nechybí slzy, ale jeho umění je třeba co nejvíce propagovat, protože často zapomínáme na to, v jaké dobré situaci si žijeme my a jak to vypadá jinde ve světě.