Bohužel se má prodávat jen na japonském trhu.
Když někdo řekne Coca-Cola, každý z nás si v mysli představí hnědý sycený nápoj s množstvím cukru, kofeinu či kalorií. Toto však už brzy nebude úplně platit. Minimálně ne v Japonsku, kde se společnost rozhodla přidat do své nabídky transparentní nápoj s názvem Coca-Cola Clear.
V minulosti se o podobný krok pokoušela i konkurenční Pepsi, avšak bez úspěchu. Receptura v novém průhledném kolových nápojů od Coca-Coly zcela eliminovala karamel, který může za typickou barvu, díky které ji každý zná. Chuť by ale měla zůstat úplně stejná. Novinka by dokonce neměla obsahovat kalorie. Výrobní tým v testovacích fázích nejdříve vyzkoušel 50 různých receptů, než vybral ten správný.
Oblíbený nápoj se v průhledné verzi dostane do prodejen již zítra, 11. června, ale bohužel pouze v zemi vycházejícího slunce. Společnost údajně zatím ani neplánuje expandovat do jiných zemí světa. Ale pokud se nadějná novinka osvědčí, možná se jí v budoucnu dočkáme i my.