Hledá se člověk se skvělými komunikačními schopnostmi, který je vytrvalý, chce se učit, zlepšovat a růst spolu s firmou. Více se dočteš na této podstránce.
Proč hledáme obchodníky a obchodnice?
Máme velkou poptávku po našich službách a existující tým to už někdy nezvládá. Máme obchodní tým v Česku i na Slovensku, ale je stále mnoho prostoru pro šikovného člověka. Jak bude růst firma, budeš růst ty s ní. Víme, že se mnoho firem snaží oslovit moderní lidi, se kterými dokážeme skvěle komunikovat. Stále častěji hledají zajímavá řešení, která jim na rozdíl od jiných stránek můžeme poskytnout. Už je nás jen potřeba představit a dohodnout podmínky.
Co budeš prodávat?
Reklamu a dlouhodobé spolupráce v různých podobách. Bannerové plochy, nestandardní bannerové kampaně, PR články, nativní reklamu ve formě článků, videí a videoseriálů, podcastů, velké projekty s náročnou produkcí a kombinace zmíněných reklamních formátů ve velkých balících, ale i různé jiné spolupráce a sponzoringy.
Naši cílovou skupinu tvoří převážně mladí lidé sledující aktuální dění, trendy ve světě z oblasti módy a technologií, kteří chtějí být prostě fresh. Oslovujeme ale široké spektrum osob a pokrýváme mnoho zájmů v podstatě většiny naší cílové skupiny v Česku.
Co u nás najdeš?
- Mladý tým, který nechodí do práce každý den v obleku, ale společně se snaží vybudovat kvalitní produkt a silné médium na českém trhu. Jsme proaktivní, nepracujeme „od – do“, máme vlastní pravidla a pracujeme tvrdě, ale umíme si i vyhodit z kopýtka.
- Spousta komunikace online a využívání různých inovativních nástrojů
- Kanceláře na Letné, dostaneš svůj stůl, zařízení (nebo můžeš využívat svoje, vše máme na cloudu), telefon.
- Máme slevy na oblečení a tenisky, lístky na filmové předpremiéry, na různé zajímavé, ale i zvláštní akce, festivaly po Česku, Slovensku i Evropě
- Sickdays, při plnění cílů po dohodě s nadřízeným home office
- Prostor k růstu, vyjádření názoru a vliv na směřování projektu a samotné firmy
- Kredit na knihy, semináře, workshopy, které přispějí k tvému profesnímu a osobnostnímu růstu
Koho hledáme?
- Jsi cílevědomá, vytrvalá osoba orientovaná na výsledky
- Dokážeš zachovat chladnou hlavu i ve vypjaté situaci
- Chceš se učit a neustále jít vpřed a víš, že je pořád co zlepšovat
- Ideálně máš zkušenosti s prací v mediální, reklamní nebo kreativní agentuře
- Nemáš problém ráno vyběhnout na schůzku, z ní na další a mezitím vyřídit pár telefonátů, sepsat svoji aktivitu a domlouvat agendu na příští týden
- Máš rád pořádek a vše máš pěkně zorganizované; o všem, co se tě týká, musíš mít přehled.
- Angličtina: musíš zvládat prezentaci v cizím jazyce nebo vést obchodní rozhovor, nemáš problém přečíst a pochopit anglický text, případně audio
- Neměl bys mít problém napsat odstavec marketingového textu. Nebude to tvá práce, ale pravopis se ti bude při práci hodit. Budeš dělat prezentace a vysvětlovat benefity produktů, očekáváme schopnost pěkně odprezentovat (vizuálně i slovně) své myšlenky
Náplň práce:
- Navazování kontaktů a vztahů s potenciálními klienty
- Vytipovávání firem, jejichž produkty se k nám hodí
- Kontaktování a představení našich služeb, primárně e-mailem, telefonicky, následně osobně
- Na schůzkách, které povedeš, představíš naše produkty a služby
- Vypracovávání nabídek a návrhů kampaně dle požadavků a cílů inzerentů
- Příprava briefu pro produkci – základní informace, dohlédneš na realizaci
- Všechny informace si budeš zapisovat a organizovat s dostupnými zdroji, případně budeš delegovat aktivity na marketingové oddělení
- Zkontroluješ, zda kampaň proběhla v pořádku a dohlédneš na fakturaci a přípravu reportu
V případě dlouhodobých inzerentů a partnerů budeš součástí udržování vztahů. Budeš se jim připomínat nebo představovat nové, pro ně relevantní produkty a služby.
Místo výkonu práce:
Praha
Plat:
24.000 – 60.000 základ podle stupně seniority + bonusy a provize.
Máme nastavený systém odměňování, který zohledňuje nejen stupeň tvé seniority, ale i provize z prodeje, schopnost dosahovat individuální či týmové cíle či odměny za speciální cíle tak, aby to bylo fér.
Kdy tě potřebujeme?
Ideálně od 1. 8. 2020.
Jak se přihlásit?
- Bio: Popiš se, ne pracovní zkušenosti, ale povahu, cíle, zájmy
- Pracovní zkušenost: Pověz nám o svých pracovních zkušenostech, co jsi vystudoval, co tě baví, proč je to pro nás relevantní?
- Koníčky: Napiš, co tě baví, co děláš, když nepracuješ
- Proč ty a proč u nás: Proč chceš dělat sales právě v REFRESHERu, jaké jsou tvé silné stránky a co dokážeš přinést
- Kdy bys mohl nastoupit
Pokud máš otázky, napiš je do e-mailu a výše popsané body pošli zpracované v PDF [email protected] a s předmětem #CZSALES. Klidně tykej, piš maximálně upřímně.
P.S. – Odpovíme uchazečům, kteří splnili všechny podmínky zmíněné v inzerátu. Pokud děláš v marketingu, digitální agentuře a pracuješ s klienty, už budeš mít dostatečný základ. Pokud máš zkušenosti jen ze stáží nebo vlastních, školních projektů, nevadí. Chceme hlavně vidět, že dokážeš makat a máš relevantní znalosti. Nehledáme úplné začátečníky v digitálním světě.